Wie is Ed?
Je bent niet goed snik
Zou iig de Breitling Navitimer en de Rolex Explorer I houden mocht je het echt doen.
Ik zou het ook echt alleen doen als je het geld dringend nodig hebt. Cash geld of geld op de bank is gezien de extreme inflatie en lage spaarrente bijzonder onverstandigā¦
Centjes gaat t gelukkig niet om.
Neemt niet weg dat ik ze wel op ga krijgen hoorā¦
Aan nieuwe horloges ?
Dan zou ik ze houden, wat ga je anders met het geld doen??
Duo prijsje maken??
Man man wat een pracht.
Blijft altijd een kanshebber,
Er is altijd wel iets waar geld handig bij is.
Of laat t gewoon in de kluis liggen, dus geen directe uitgaaf plannen.
Dan zou ik het geld āin de horlogesā laten zitten. De devaluatie van horloges is veel minder vergeleken met cashā¦heb je ook nog de kans om er eentje te dragen
Als je er al over nadenkt alles, of een deel te willen gaan verkopen, is de beslissing eigenlijk al genomen!
In dit geval doen!
Die die blijven daar lekker van genieten en met het nieuwe kapitaal kun je eventueel weer een blijvertje aanschaffen!
Heb eind 2021 mijn Datejust 41 verkocht, en moet zeggen, het was een leuke ervaring, maar ik mis het horloge en het merk absoluut niet!
Draag nu sinds een maand of twee dagelijks mijn Planet Ocean en het voelt goed! Niet meer hoeven nadenken wat je wilt omdoen! Als ik naar de PO kijk vind ik het nog steeds een schitterend horloge! Met de verstelbare sluiting ideaal!
Ben tot rust gekomenā¦. Voelt goed!
Denk dat dat bij jouw ook zou kunnen gebeurenā¦ā¦ je komt tot rust, bent tevredenā¦.
En als je niet zeker bent of je een horloge wilt verkopen, stop het in de doos of kluis en laat het liggen! Dan kun je altijd nog besluiten het te verkopen of niet!
Maar zoals gezegd, je hebt je het antwoord al gegeven! Anders liep je er niet over na te denken of had je hier om raad gevraagd!
Bingo
Dank voor je mooie reactie, absoluut mee eens
Ik ben overtuigd dat een goeie collectie bestaat uit louter horloges die je met plezier draagt, plus eventueel sentimentele stukken die je niet (veel) draagt maar voor het gevoel houdt (gekregen van een dierbare, erfstukken etc). En volgens mij kom je daar het best achter door veel te proberen en te zien wat je in de praktijk uit de doos haalt en wat niet of nauwelijks. Dus ik zou zeggen alles eruit behalve de breitling.
Mooi gezegd
Ik heb niks waar ik geen plezier aan beleef.
Dat was altijd de reden van bijkopen ipv verkopen om weer wat nieuws te kunnen kopen.
Ik behoud nu alleen het spul waar een echt verhaal aan kleeft. Wat echt waarde voor mij persoonlijk heeft.
Inc werkhorloge zijn dat 12 stuks .
18 stuks verlaten het nestā¦uiteraard handje vol is al weg.
Daarnaast gaan er enkele (4 stuks) naar de kids, neefje en 1tje voor mijn dame.
Zo⦠alles verkocht.
Zonder in t blauwe te komenā¦, 1 fan bleek genoeg te zijn.
Heb nu over een geweldige 110% mozaĆÆek collectie .
Fotoās nog te maken.
Blij
Wow. Mooi dat doorpakken.
Serieus?? Dat is wel een fan die een vip meeting krijgt neem ik aan
Edit: of is dat tegenwoordig een only fans meeting
Haha prachtig kan niet op de Nomos wachten
Wat heb je gehouden als ik vragen mag? We zijn benieuwd naar je collectie update!