Wat blijft er nu weer aan mijn fiets hangen?

Gefrustreerd zat ik de dollarkoersen en ponden te bekijken. Ebay USA en UK zijn niet meer zo leuk als vroeger. Dan maar eens in Duitsland kijken. Ik kwam in eens op het merk Laco wat daar veel te verkrijgen is. Er bestaat ook het merk Lacher dit is een onderdeel van Laco maar zijn meestal goedkopere quartz klokken. Er was echter een model dat ik in het verleden wel grappig vond en deze vond ik nu weer. Ik deed voor de grap een in mijn ogen laag bod zo een twee uur voor tijd en na 3 uur zag ik tot mijn verbazing dat ik hem gewonnen had voor een zeer mooie prijs. Het holroge is vierkant die ik momenteel niet meer in de collectie heb en het ziet er mooi verzorgd uit. Toch weer beet voor weinig geld. Inclusief verzenden is hij 37 euro. Ik ben erg benieuwd. Hij zal goed op Jeans staan en dat komt mooi uit want die draag ik graag. Hier wat fotos van de verkoper.

Da’s pas lachen met zo’n lacher:D:D

Gefeliciteerd en zo zie je maar weer: de echte liefhebber vindt altijd wel weer een reden, gaatje, omweg, uitweg of gewoon een leuk horloge!

malus65 Schreef:

Da’s pas lachen met zo’n lacher:D:D

Gefeliciteerd en zo zie je maar weer: de echte
liefhebber vindt altijd wel weer een reden,
gaatje, omweg, uitweg of gewoon een leuk horloge!

Lol. De prijs was ook een “Lachertje”

leuk. Ziet er toch goed uit? Sportief kleurtje, klassieke snit.

Proficiat!

:~

Je bent er dus toch niet klaar mee :slight_smile:

Leuke aanwinst!