Wat denken jullie van deze? doen of niet?

http://www.chrono24.nl/breitling/super-ocean-heritage--id3015670.htm

Ik bedoel dus of jullie de verkoper betrouwbaar vinden,
Prijs zit volgens mij wel goed,
Iemand ervaring met kopen via chrono24 in het buitenland?

Wat bedoel je dan precies: is het een goede klok, is de verkoper betrouwbaar etc.

Iets meer informatie omtrent datgene wat je zoekt en dan kunnen wij je een heel stuk verder helpen :slight_smile:

Eric

Of ik hem mooi vind? Jawel.
Of ik hem zelf zou kopen? Neen, ik vind hem niet zó mooi als ik naar de prijs kijk, dan heb ik liever andere modelletjes

Meerdere forumleden hebben al via Chrono24 (buitenland) een horloge aangeschaft.
Of deze dealer betrouwbaar is durf ik niet te zeggen aangezien hij pas een half jaar actief is.
Google z’n naam eens :wink: en wellicht krijg je wat reviews

Heb eens via Chrono24 een Omega in spanje gekocht, ging perfect.

Zo te zien is het deze http://www.thewatchmaker.com.cy/index.php

Chrono24 betrouwbaar/onbetrouwbaar noemen is net als Marktplaats betrouwbaar/onbetrouwbaar noemen. Ligt helemaal aan met wie je handelt. Zoek naar reviews. Voordeel van Chrono24 is wel dat je als verkoper een fikse fee betaalt voor plaatsing, en dat je moet bewijzen dat de klok echt in je bezit is. Dit vormt toch een zekere barrière. Toch zitten er veel idioten tussen heb ik het idee.

grossik Schreef:

Ik bedoel dus of jullie de verkoper betrouwbaar
vinden,

Op basis van website & info lijkt het een betrouwbaar adres. Het is iemand met een reputatie (te verspelen).

Iemand ervaring met kopen via chrono24 in het
buitenland?

Niet relevant, want je koop niet van Chrono24.

Ik heb 3x geprobeerd een klokkie te kopen via chrono24 in het buitenland en elke keer bot gevangen. Of extreme verzendkosten, of een raar verhaal dat ik niet vertrouwde of geen fatsoenlijke reactie. Ligt aan de verkoper, de site is maar een mediator dus oren en ogen open houden zou ik zeggen. En soms is er om de hoek ook een mooie deal te maken is mijn ervaring.