Wat denken jullie van deze Rolex?

Als je een outlet winkel te Goor hebt, snap ik dat ie een ander alias gebruikt! :grinning:

Van die biedingen geloof ik ook niet veel. Je kunt die met slechts twee accounts enorm manipuleren.

Uiteraard 100% nep op uurwerk na. En de gemiddelde juwelier weet evenveel van Rolexen als ik van inlegkruisjes.

8 likes

Lang leve het internet waar iedereen de privé detective kan uithangen.

Inderdaad! Top dit :slight_smile:

2 likes

Dat , en daar kun je zelfs van maken

‘Een geauthoriseerde horloge verkoper van welk merk dan ook weet 0.00% van de vintage modellen vh merk dat hij verkoopt, en dan maakt het niets uit of het Rolex, Omega, Heuer, Breitling, UG, EP , PP etc is’

De horloge verkoper weet helemaal niets van de horloges die hij verkoopt. Laatst bij Tromp gekeken naar een Eberhard. Prima winkel, aardige mensen, goede service. Maar je denkt toch niet dat hij wist wat voor uurwerk in de Scafodat zat, hij schatte de prijs 2K te hoog voordat hij het ging opzoeken. Was Tromp zelf. Is me vaak genoeg opgevallen, bij ACE ook. Ze hebben geen idee.

1 like

Inmiddels is de advertentie wat aangepast, dat de wijzerplaat inderdaad niet meer origineel is.

En alle biedingen weg
:confused:

Zou hij meelezen?

Die gast wijst alle biedingen af, kreeg binnen een minuut een emailtje dat mijn bod was afgewezen door de verkoper, verder geen bericht of niks ontvangen.
Rare werkwijze om bij voorbaat al een hoger bod af te wijzen, ik had nog niet eerder geboden.
Alleen het bod van 2500 staat er nog.

Je zou bijna zeggen van wel 
 :wink:

Yep !

Deze is 100000% echt!

Als jij het zegt


Welkom, 100000% op welke schaal?

Melden jullie je weer af zodra deze klok verkocht is? Want een andere reden om jullie aan te melden hier was er niet toch?

Wat is jouw definitie van echt in deze? De kast kan echt Rolex zijn, het uurwerk eveneens, zelfs de wijzerplaat kan echt van Rolex zijn, maar als het uiteindelijk allemaal bijelkaar gesprokkelde onderdelen zijn, die niet oorspronkelijk als Ă©Ă©n horloge verkocht zijn, dan valt over ‘echt’ nog een hele boom op te zetten.

Ach. Rolex, ben geen kennert maar ga er van uit dat ieder exemplaar dat mij onder ogen komt vals is. Hier maak ik geen vrienden mee :smiley:

1 like

Laten we eerlijk zijn. Er zijn massa’s echte kenners die (onder de radar) pijlsnel toehappen als iets als dit op marktplaats komt en interessant is. Dat is hier niet gebeurd, dat zegt toch genoeg?

6 likes