Wat denken we hiervan? Frankenrolex

De tandwielen van de linker 3135 hebben ook lichte tandjes ,alleen is dat door de belichting moeilijk te zien.

Een 3135 uurwerkje moet op de baai toch 2k kosten.

als de kenners op horlogeforum al zoveel moeite hebben om het uurwerk te authenticeren, kan ik me voorstellen dat oplichting met nep-uurwerkjes best een groot gevaar is.

1 like

Lijkt me om een ouder type 3135 te gaan gezien de gravering op de brug. Je weet natuurlijk niet of alles aan het uurwerk origineel is, maar grotendeels lijkt het origineel. Kleine onderdelen die eventueel niet origineel zijn, zullen problemen kunnen geven en originele onderdelen zijn duur.

1 like

Laat je niet verleiden, uurwerk is gewoon compleet fake!
Afwerking, schroeven, etc. Jammer dat de balans er niet op staat, want dan is het helemaal goed te zien. :slight_smile:

Zogenoemd Asian Rolex 3135 movement.

2 likes

Alles van dat ding is nep. Klaar

12 likes

Djeez. Als het waar is wat op de website wordt beweerd zou je deze niet meer van een echte kunnen onderscheiden. Wil er niet aan denken wat er in de markt gaat gebeuren😨

2 likes

Deze uurwerken bestaan al lang en een kenner vist ze er zo tussenuit. Zo heb je ook allerlei Panerai uurwerken en helemaal mooi,… covers over een uurwerk voor bijvoorbeeld Glashutte uurwerken.

Echter mogen fakes hier niet worden besproken.

http://www.arnoutmaat.nl/wp-content/uploads/2016/06/trap-er-niet-in-1.jpg

5 likes

Frankenwattes?

Toch vreemd, zo’n duur klokje en dan mijn bod van 5k weigeren.

Nu maar de vraagprijs geboden.

1 like

Hij reageert helemaal niet meer…:+1::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Alleen een originele band van een sub kost al 1800.-
Voor 750.- heb ik ook nog wel de twotone sub original china made in de aanbieding…loopt goed op tijd, heeft zelfs lume, maar 200% fake.

Franken betekent dat er 1 of meerdere originele onderdelen in zitten. Vaak zijn die van slechte kwaliteit trouwens. Altijd weglopen :joy:

1 like

Volgens mij zijn de twee uurwerkfotos die ie in zijn ad geplaatst heeft ook verschillend. Twee zwarte punten op de rotor bij de een, niet bij de ander. Compleet rode raderen op de een, niet de ander enz…

1 like

Wordt nu als 1:1 aangeboden… Fake dus!:smiling_imp:

2 likes

Tijd voor slotje

2 likes