Beste allen,
Wat moet je hier nu van denken?
Rolex seadweller 16600 cal 3135. Cartier breitling
http://link.marktplaats.nl/m1159010939?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad
Een samenraapsel?
Toch vind ik €750 dan niet duur, als het allemaal genuine parts zijn. Ik heb er te weinig verstand van, dus zou dit zelf niet aandurven, maar ben wel benieuwd naar jullie mening.
Mika
24 april 2017 om 10:48
2
Ook een samenraapsel zou veel meer op moeten brengen dan de gevraagde 750 euro.
Hier klopt iets niet.
Mika
2 likes
Duurste uitvoering
Naast de overbekende bi-color Sd, de 16600 LV en de platina modellen is dit dus de aller duurste 16600!
Die double red is wel prijzig geloof ik toch? Maar maakten ze ook edelmetalen varianten van zo’n toolwatch ja? Dat vind ik vrij onzinnig. Maar als er markt voor is, why not.
Double Red is geen 16600…en er zijn geen edelmetalen varianten van de Sea Dweller…slechts 1 uitvoering…
Was een kleine cynische noot…
2 likes
HorloG
24 april 2017 om 11:13
7
Poster is één dag actief, locatie Wassenaar om het een beetje legitiem te maken, ik zou hier met een hele grote boog omheen lopen…
Tom146
24 april 2017 om 11:17
8
En toch maar een bod gedaan. Wassenaar is bij mij om de hoek… Zou zeggen dat het uurwerk er in ieder geval legitiem uitziet. Wat vinden jullie?
Wassenaar zegt in dit geval niets, locatie is een huisje in de kerkstraat… allemaal kleine huisjes daar.
Uurwerk lijkt me het enige wat echt is… al lijkt me dat ook al vreemd.
Je hebt ook van die lieden die een nep rolex kopen en daar dan vervolgens ‘gen’ onderdelen op plaatsen. Gezien de prijs zou het me niet verbazen als dat hier het geval is.
3 likes
Ik zie toch echt 3,5 jaar staan?
HorloG
24 april 2017 om 11:41
13
Je hebt volkomen gelijk, ik keek blijkbaar naar de plaatsingsdatum, never mind…
1 like
Tom146
24 april 2017 om 11:48
14
Bericht gestuurd naar aanbieder. Geen antwoord nog op m’n vragen…
Tom146
24 april 2017 om 11:49
15
Het kan ook bijna niet anders.
Ik zou me er niet aan branden ,er is een replica site waar deze kloonuurwerken ook aangeboden worden.
https://www.solidswiss.cd/movements/
1 like
Jongens, dit is toch gewoon een nepper? Niks frankenwatch
3 likes
Die tanden van de rode omkeerraderen (?) hebben metaalkleurige tandjes bij de Frankenwatch, maar zijn rood bij Rolex 3135cal…?? (kenners…??)