Aangezien de jean marcel van eigenaar verandert is zou ik tot de aanschaf van een speedy willen overgaan.
Wat denken de kenner van deze?
http://link.marktplaats.nl/273534032
echt of?
Aan de foto’s te zien, lijkt-ie echt. Maar er staat niets bij over doos&papieren, dus dan doe ik al een stapje terug. Op de foto’s zie je ook niets van een originele Omega-doos en/of de garantiekaart o.i.d.
Misschien kun je 't de verkoper eens vragen? Wees in ieder geval op je hoede.
Geen idee, ik vind het wel merkwaardig dat het horloge wordt getoond in een niet origineel doosje.
Mijn advies: vraag de persoon of hij alles compleet heeft, en of hij moeite heeft als het horloge wordt nagekeken bij een juwelier naar jouw keuze.
Succes!!
even een belletje aan wagen is deze klok origineel moet een keuring geen probleem zijn dacht ik zo.
Ik denk dat het horloge zelf origineel is. Weet wat je koopt; dit is een omega speedmaster date, dus niet de historische “moonwatch”. Op zich niets mis mee natuurlijk.
Hij is sowieso origineel geleverd op stalen band, er staat niet dat de verkoper deze er nog bij heeft. Ook weet ik niet of de vouwsluiting origineel OMEGA is. Doos is niet origineel, band ook niet, en over papier wordt niet gesproken.
Ik zou hier persoonlijk nooit voor gaan. Aan de andere kant kan je dit horloge dan aanschaffen tegen een gunstige prijs.
Veel wijsheid gewenst!
Lijkt me wel een originele Speedmaster Date (althans als ik het plaatje mag geloven, ik vertrouw in deze business niet snel iemand) Ik ben het geheel eens met de collega-forummers wat de doos en de originele stalen band betreft. Ik sluit me aan bij hun adviezen. Persoonlijk zou ik gaan voor de Speedmaster Profesional. Succes ermee.
ik denk nep
check net even de Omega-site en het archief op AwCo en kom geen enkele Speedmaster tegen waarbij de getallen rondlopen (zoals op deze). Steeds zijn de getallen op de subdails horizontaal (als je begrijpt wat ik bedoel). Ik kan er natuurlijk naast, zitten maar zou de gok op Marktplaats niet nemen.
Wat daarnaast opvalt is dat alle wijzers steeds op een andere plek staan, alsof ze allemaal steeds lopen. Dat kan, maar lijkt minder voor de hand te liggen. Ook staat de datum er gek op op een van die foto’s. Weer, het kan maar…
Tenslotte is het prijsverschil groot. Dat is of nep of gejat!