Wat doe je aan op de Nationale Gay Pride!

Straks ff een bezoekje aan Amsterdam brengen. Zeg me niet dat je niet van roze houdt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

:revolving_hearts:

Kga vanavond Amsterdam in, geen roze in de collectie, maar zou eigenlijk wel moeten!

2 likes

ik denk dat mijn topic iets te heftig is voor de meeste leden van HF :wink: :joy:

Die stonden nog allemaal op de boot. Geen tijd om te reageren :wink: :stuck_out_tongue:

5 likes

Hahaha dat denk ik ook @MichielV. Die gaan helemaal los :joy:

Is de titel verwarrend?
Moet dat niet zijn: "Wat doe je uit op de Nationale GayPride ?

2 likes

Inderdaad :sweat_smile:

Hij is ook een beetje flauw van mij hoor; er wordt ook heel veel aangetrokken tenslotte, soms speciaal voor deze dag gemaakt enzo.
Ik ken alleen maar de beelden van het journaal enzo, dus weet er eigenlijk weinig van.

1 like

Ach, dit soort grapjes moeten gewoon gemaakt kunnen worden. Amsterdamse politie doet ook lekker mee dus ; http://www.dumpert.nl/mediabase/6672336/ea2fa2f4/gaypride_in_amsterdam.html

ha ha, toen ik de topic titel las, was mijn eerste gedachte ook: eehhh niks?

1 like

Waarom is er eigenlijk een Gay pride?.. waarom moeten ze iedere keer de aandacht op zich vestigen?.. beetje Gay is best Okā€¦ maar overdrijf het niet zoā€¦

als Heteroā€™s hebben we tenslotte ook geen ā€œfeestjeā€ā€¦

ā€œSo,youā€™re straight?.. so is Spaghetti until it gets hot and wetā€ā€¦ :smile:

7 likes

5 likes