Wat doe jij vandaag?

Op je vrije dag is het prima om weer eens wat tijd te besteden aan je favoriete hobby :grinning:

10 likes

En dan zometeen de: “Wat zou je willen doen vandaag? En wat zou je niet willen doen vandaag?” Topics :wink:

Zonder te dollen, prima besteding van de dag :thumbsup:

1 like

Ik heb gisteren mijn dag op die manier ingevuld. Voelde een beetje zoals je vroeger als klein ventje met LEGO kon klooien.
Compleet van de wereld, een absolute topdag. Moet alleen een leesbril op tegenwoordig. Dat kan ik me niet herinneren uit de LEGO tijd

6 likes

Hier aan het werk en vanaf morgen 2 weekjes vrij :thumbsup: :tropical_drink: Vanavond beetje zondigen met een lekkere burger van de King. Morgen ‘nieuwe’ fiets ophalen en in orde maken

1 like

Tja, ik had eigenlijk een vrije dag maar de week was iets te kort. Dus toch maar gewoon aan de bak. :thumbsdown:

4 likes

Relaxen voordat de avonddienst los gaat.

4 likes

Aan 't Werk :slight_smile:

Ook hier gewoon aan het werk, vanavond maar eens met het uurwerk van de Certina verder denk ik.

Heel de dag doorgebracht in het ziekenhuis, kleine ingreep bij de zoon met Klaasje op de achtergrond :heart_eyes:

Nu eindelijk naar huis en straks de nachtshift op

4 likes

Koyunbaba, Carlo Domeniconi. YT staat vol met uitvoeringen van dit stuk. Horloge-content is zichtbaar aanwezig
 :smile: 
maar normaal gaat-ie altijd af als ik speel. Van de oude Raimundo ('79) vanmiddag de frets gepolijst; toets schoon, en nieuwe snaren. Op deze gitaar speel ik alleen nog maar dit stuk, vanwege de zeer afwijkende stemming (vandaar de dubbele balken, ik lees alleen de onderste van de twee).

Stuk heeft 20 pagina’s trouwens. :sweat_smile:

5 likes

Zuipen tot ik moet kotsen natuurlijk.

4 likes

Lekker op terras zitten tot diep in de nacht en de komende twee weken ook.

8 likes

Strandhuisje in orde gemaakt. Horloge thuis gelaten.

3 likes

Ijmuiden?

Zandvoort.

Je hebt gelijk. In Ijmuiden staan ze op palen.

Lekker tussen de rokende palen van de hoogovens. Even gezond eruit :joy:

1 like

En het risico dat je Jack Spijkerman tegen komt. :flushed:

Ik ben min of meer geboren op het strand van Zandvoort. Wil het voorlopig nog niet missen. :sunglasses:

1 like

Is mooi. Heb er nog wel gezeild destijds.

Best een stroeve belevenis.:thinking: :joy: