Wat doen jullie met fake advertenties

Het hangt van een aantal faktoren af…
Wil de verkoper daadwerkelijk verkopen, of zeggen we maar, oplichten? WAT wordt er verkocht, wat is de prijs…
Ik denk als het gaat om horloges moet je wel opletten!
Als je het gevoel hebt een aanbieding te mooi om waar te zijn, dan is dat meestal een teken dat er iets niet klopt…
Mocht de verkoper daadwerkelijk willen verkopen, dan merk je dat zeker aan zijn manier van reageren…
Helaas vind ik het aan de andere kant jammer als de verkoper zich bemoeit en de koper laat verstek gaan…
Het moet wel van beide kanten komen…

Gisteren weer melding gemaakt op tweedehands in Belgie over namaak.
Als antwoord " wij zien niets verdachts aan deze advertentie.
Ik stop ermee met melden, na deze gelijkaardige mails al tientallen keren te hebben gekregen, ze zoeken het zelf maar uit.

We hebben het zoekertje, dat je via de knop “Meld misbruik” hebt doorgegeven, bekeken. We hebben echter niets kunnen vinden dat in strijd is met de regels. Dit zoekertje mag daarom op onze site blijven staan. Het betreft het zoekertje http://www.2dehands.be/299791220.html.

Mocht je opnieuw zoekertjes tegenkomen waarover je twijfels hebt, dan vragen wij je deze aan ons door te geven. Je helpt ons op die manier om 2dehands.be overzichtelijk en gebruiksvriendelijk te houden, waarvoor alvast hartelijk bedankt.

Heb je verdere vragen over veilig handelen? Lees hier al onze tips.

Het 2dehands.be-team
Doeeeeeeeeeei

1 like

Ik \doe het ook niet meer, is water naar de zee dragen…

En dan moet je weten dat ik niet zomaar die misbruik knop aan vink, NEE ik geef een hele tekst en uitleg, DAT ER GEEN ROLEXEN OF HUBLOTS EN ANDEREN BESTAAN AAN PRIJZEN VAN 160 euro
Zelfs dat gaat er niet in.
Wel krijg ik vaak mails van hun om de site te verbeteren en suggesties heb en JA die heb ik.
Zet een aan vink hokje * die je verplicht bent aan te vinken als je een horloge aanbied met JA, op de vraag U bent zich bewust dat u een product aanbied dat de wet niet overtreed ( zoals namaak of gestolen goederen aan te bieden ) Bij overtreding word uw account na één verwittiging definitief verwijderd.
Hoe moeilijk kan dat nu zijn???

1 like

Het staat er (naast de prijs-‘hint’) letterlijk in:
uurwerk: automatic clone ETA

Pdf… Wat een lapzwansen.

1 like