Met het mooie weer roept de tuin weer en afgelopen weekend heb ik bij een paar jonge boompjes paaltjes geslagen. Kon het niet laten om een foto te schieten, zonlicht scheen zo mooi op het groene glas. Het is een toolwatch dus er mogen van mij (lichte) gebruikssporen op komen…
Wat dragen jullie bij het tuineren?
Meestal deze
Ik draag meestal een goedkoop horloge…. Of geen!
Maar tja… waarom niet😎
Ik draag wat ik op dat moment aan heb
Altijd deze, waarom? Kost geen drol, dus een krasje of butsje doet er niet roe.
200mtr wr, dus is goed af te spoelen en eventueel onder de kraan te borstelen.
Toevallig vanmiddag deze foto’s gemaakt toen ik mijn horloge afdeed na het tuinieren.
En verder is het het gewoon een heel betrouwbaar horloge wat niet serieus te beschadigen is.
Ik tuinier alleen als het echt niet anders kan. Dingen uitgraven en zakken tuinaarde sjouwen etc. Mijn vrouw doet de rest, ze heeft groene vingers. Ik draag dan een Casio Duro op rubber. Makkelijk weer schoon te maken.
In principe deze ( een toolwatch mag van mij ook een krasje hebben ) maar als het het echt tot je ellebogen in de aarde is doe ik hem gewoon even af
Ik draag het meestal over aan iemand anders
Je horloge of het tuinieren?
Soms wissel ik mijn horloge niet om voor het tuinieren, maar wanneer ik echt snoeiwerk en dergelijke moet gaan doen, doe ik mijn Citizen om
Ik gebruik de ik of mn monster die tegen een stootje kan en met de Marine Master duikers extentie ook over n handschoen past, maar waarschijnlijk toch liever mn daily beater om bij notificaties niet telkens naar mn mobieltje te hoeven grijpen
En met mooi weer kan ie gelijk via de zonnepanelen opgeladen worden