Wat draag je met de jaarwisseling en waarom 🎆

Weer een “nuttig” topic om het jaar af te sluiten :wink:

Wat draag je met de jaarwisseling en waarom?

Ik ga mijn Tudor BB Chrono :panda_face: dragen.

Waarom?
2021 is het jaar waarin ik 50 ben geworden en op de garantiekaart staat mijn geboorte dag en maand. Deze gaat dus nooit meer weg.

Ook de moeite die ik heb moeten doen om deze in lock down tijden te krijgen zal mij altijd bij blijven en mij herinneren aan de bizarre tijd waar we nu in leven.

We moeten het leven koesteren en anderen en jezelf af en toe wat gunnen. Iets wat ik als ex-kankerpatiënt de afgelopen jaren heb geleerd. Ik was dan ook aangenaam verrast dat er dit jaar als HF actie werd gekozen voor het KWF. Onderzoek is nog steeds keihard nodig.

Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe en een gelukkig en vooral gezond 2022 :clinking_glasses: :sparkles:

En nu tijd voor plaatjes :slightly_smiling_face:

89 likes

De Omega Seamaster die ik dit jaar voor mijn 50ste verjaardag van mijn vrouw heb gehad.
Was heel moeilijk om te pakken te krijgen precies een telefoontje😂

24 likes

Ik ga het jaar uit met mijn favoriete horloge. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!

22 likes

Het nieuwe jaar ingaan met een vrolijk horloge, in de hoop dat het nieuwe jaar ook vrolijk wordt.

44 likes

Zoals bij elke speciale gelegenheid opa’s horloge!

32 likes

Haha ook ik ben dit jaar 50 geworden en zal één van de NA’s van dit jaar dragen, gok deze:

30 likes

Ik geloof dat er hier veel van het bouwjaar 1971 zijn😂

5 likes

1971 is gewoon een goed bouwjaar :grin:

3 likes

Deze, gewoon omdat

24 likes

Blijft toch een erg mooi horloge! Staat voor volgend jaar op de shortlist, deze of een Seamaster 300 met witte dial. Hoe is de dikte?

On topic: deze nieuwe favoriet voor oud en nieuw, super nauwkeurig en moet natuurlijk goed in de gaten houden wanneer het “exact” 00:00 uur is :wink::

22 likes

Seamaster is niet zo dik hoor valt mooi op de pols

13 likes

Een van deze 3
What else???

13 likes

Ik zou gaan voor de Avenger :sunglasses:

Meestal een Damasko, want bestand tegen ongelukjes

2 likes

Ik kreeg een notificatie :wink:

Ik draag waarschijnlijk mijn SuperOcean tijdens de jaarwisseling, heerlijk horloge

22 likes

Gewoon omdat hij aan de beurt is :wink: Zonder dollen: rond dat tijdstip lig ik in m’n mandje, en ligt mijn horloge op het nachtkastje. Hopen dat de hond niet uit haar bol gaat rond die tijd.

14 likes

Voor mij deze G-Shock, was voor mij moeilijker aan te komen dan een rolex sub voor list.
Gelukkig kon ik hem over nemen van een gewaardeerd forumlid, die hem persoonlijk kwam brengen en waarna wij een gezellige middag hebben gehad.:+1::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

18 likes

Bedoelde eigenlijk de BB Chrono, maar ook hier heb ik wel wat aan thanks, twijfel namelijk aan de grote van 42 i.c.m. de dikte.

Heb de Seamaster nog niet in de hand gehad en ben erg benieuwd hoe die het doet om mijn pols. Volgend jaar maar eens kijken!

2 likes

De dikte is rond de 14.4mm waarvan het glas zo’n 2mm is. Ik vind hem zelf erg goed dragen.

4 likes

Dat wordt deze, omdat ik m net twee dagen heb :hugs:

17 likes