Waarom?
2021 is het jaar waarin ik 50 ben geworden en op de garantiekaart staat mijn geboorte dag en maand. Deze gaat dus nooit meer weg.
Ook de moeite die ik heb moeten doen om deze in lock down tijden te krijgen zal mij altijd bij blijven en mij herinneren aan de bizarre tijd waar we nu in leven.
We moeten het leven koesteren en anderen en jezelf af en toe wat gunnen. Iets wat ik als ex-kankerpatiënt de afgelopen jaren heb geleerd. Ik was dan ook aangenaam verrast dat er dit jaar als HF actie werd gekozen voor het KWF. Onderzoek is nog steeds keihard nodig.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe en een gelukkig en vooral gezond 2022
De Omega Seamaster die ik dit jaar voor mijn 50ste verjaardag van mijn vrouw heb gehad.
Was heel moeilijk om te pakken te krijgen precies een telefoontje😂
Gewoon omdat hij aan de beurt is Zonder dollen: rond dat tijdstip lig ik in m’n mandje, en ligt mijn horloge op het nachtkastje. Hopen dat de hond niet uit haar bol gaat rond die tijd.
Voor mij deze G-Shock, was voor mij moeilijker aan te komen dan een rolex sub voor list.
Gelukkig kon ik hem over nemen van een gewaardeerd forumlid, die hem persoonlijk kwam brengen en waarna wij een gezellige middag hebben gehad.