Heb je nu een Seamaster en de BB Chrono? Gaaf koppel!
Dat is een mooie dikte… mijn SLA037 is met 14,5 een dikkerdje en draagt ook prima! Wel maar 39,9mm en 48 lug to lug.
Heb je nu een Seamaster en de BB Chrono? Gaaf koppel!
Dat is een mooie dikte… mijn SLA037 is met 14,5 een dikkerdje en draagt ook prima! Wel maar 39,9mm en 48 lug to lug.
En wat Speedies, G Shock, Seiko, Citizen. Maar de dikste is nog steeds de Planet Ocean Seamaster 600
Ik hoop de Brunmontagne en die komt er aan.
Ik denk dat op dit topic een hoop Brunmontagnes voorbij gaan komen.
groetjes Lenno
Echt een topper dit he!!
Kerst, nieuwjaar, Pasen… Maakt me niet zoveel uit. Zoals normaal draag ik wat me invalt……
Grote kans op de makkelijke Zeno… Of….
De dikte van een Speedmaster is 13.9mm. Dan valt die 14.4mm van de BB Chrono nog wel mee.
De Planet Ocean is 16.0mm.
Geweldig deze. Ook n lume monster ofnie?
Easy … mijn Longines VHP natuurlijk; vaste traditie sinds ik hem heb.
Ieder jaar op 1 januari kijk ik hoeveel seconden afwijking het horloge heeft (specs af fabriek zijn max. 5 seconden/jaar). Tot nu toe is hij daar nog steeds binnen gebleven.
Wat een enorm gaaf horloge! Ik moet ook maar eens zo een kopen!
Gaaf horloge! Wel jaloers dat jij deze clasp gekregen hebt. Op hetzelfde model heb ik de ‘simpelere’ clasp gekregen helaas. Je gaat er vast van genieten!
Thnx! Bedoel je die met de push buttons?
Helemaal niets omdat het in quarantaine op de zolderkamer een kutdag is.
Ja die met de push buttons! Hij werkt gewoon prima, maar ziet er stuk minder luxe uit in mijn ogen.
Zeer waarschijnlijk deze. Is t beste wat ik nu heb. En het nieuwe jaar beginnen met een Tourbillion is nooit mis
Stiekem ook misschien wel een van je mooiste, IMHO.