Wat draag je met de jaarwisseling en waarom 🎆

Ja, 42 mm met een 2500 uurwerkje. Vorig jaar geserviced door Omega.

1 like

Mijn NA van vandaag natuurlijk.

8 likes

Ik moet iets robuust omdoen. Ben oliebollen aan het maken en ga zo carbid knallen. Wordt een oude Casio of een oude atoombom Invicta.

1 like

Deze

Om te zien hoe laat het is…

Geniet van een mooie jaarwisseling en alvast het allerbeste voor 2022!

6 likes

Ik krijg echt speekselvloed als ik die seamaster zie. Die is echt zo mooi. Ooit…

1 like

Vandaag een Raketa, ik denk jaren '70, uit de voormalige Sovjet Unie.
Waarom? Omdat het een leuke dresser is en al een hele tijd niet meer om de pols geweest is.
En ja, er zit een barstje in het glas, zie ik vandaag op de foto :roll_eyes:

Prettige jaarwisseling iedereen en het allerbeste voor 2022!!

Groeten, Tom.

5 likes

Deze natuurlijk, laatste aanschaf

4 likes

Vandaag gestart met Damasko om de pols, maar gaandeweg toch switch naar het horloge waar deze gekkigheid in 2020 voor mij mee begon. De cocktail time en feestjes gaan goed samen.

9 likes

Had al benoemd de skyracer

Want ga buiten spelen

Have fun vanavond allemaal, hou t veilig

7 likes

Hij heeft hem gekocht.

Nog ff gepast 44 mm leek te groot maar valt mee.

Hier wil de juwelier van af, had ik het idee. Ziet er wel cool uit qua diepte van de aardbol maar niet mijn cup of thee.

3 likes

M’n 63MAS, omdat het m’n lucky- én graal-horloge is.

Beste wensen mensen!

7 likes

Omdat ik een beginnende verzamelaar ben en deze goed loopt en lekker draagt. Het is een quartz, maar mijn eerste Tissot automaat erfstuk moet nog gerestaureerd worden.

6 likes

Deze, en waarom?
Nou, zoals gewoonlijk, om mijn rechterpols.

4 likes

Ah, daarom dus :joy::champagne::+1:

1 like

Deze nieuwste aanwinst. En later op de avond waarschijnlijk een Seiko monster ofzo.

10 likes

De beste wensen voor 2022!!!
Hoop op betere tijden en meer mooie horloges

8 likes

Ik ga voor goud en dat voor u allen gouden tijden mogen aanbreken. Proost!

9 likes

Op de laatste dag va het jaar draag ik mijn nieuwe aanwinst. Fijne jaarwisseling allemaal!

13 likes

Sinds er kleine kindjes zijn geen uitbundige feesten maar toch netjes opkleden, lekker eten en bubbels erbij

Het glas heffen op hen die er niet meer zijn en dankbaar zijn voor iedereen die er nog is.

Ik wens jullie en jullie geliefden een jaar zonder zorgen, een goede gezondheid, gezellige momenten and whatever makes you happy (veel NA’s waarschijnlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:)

Cheers
B

13 likes

Vandaag toegekomen dus blijft om de pols…

7 likes