Iets zegt me dat je verjaardag-dag toch net iets belangrijker is dan die andere 364 dagen van het jaar.
Gun je jezelf dan je mooiste horloge, je duurste horloge, je meest kleurrijke horloge, eentje met een speciale familiale band, een bijzonder geschenk of een horloge dat net zo oud is als jezelf, of raakt het je niet en neem je een GADA? Keuze in overvloed.
Wie staat hier 's morgens op, op zijn verjaardag, en wil zijn beste beentje voorzetten?
Ik zat hier te zoeken naar zo’n topic. Het verbaast me dat ik dat niet kon vinden (of het is heel ver weg verstopt). Kan zijn dat er geen behoefte is natuurlijk, maar dat ga ik snel merken als hier niemand ouder wil worden.
Ik zal aftrappen met deze King Seiko 49999 die vandaag even oud wordt - en dat kun je merken
Deze, zoals bij alle verjaardagen in mijn familie.
Dus niet bij de verjaardagen in de familie van mijn dame.
Omdat dit het horloge is wat mijn vader de laatste 30 jaar van zijn leven gedragen heeft.
Dan is ie er toch nog een beetje bij.
Leuk topic. Misschien omdat ik deze week jarig ben…moest GADA wel even googelen.
Ben er nog over aan het denken maar ik verwacht dat ik gedurende de dag nog eens wissel zoals ik wel vaker doe.
Maar deze twee zijn kanshebbers
Die hebben de hoogst emotionele waarde. Klinkt raar om dat nu te zeggen, maar ik hoop ooit de Omega van mijn vader te kunnen dragen, op zijn verjaardag dan.
Haha, inderdaad: GADA - Go Anywhere Do Anything - oftewel de klassieke alleskunners. Niets mis mee hoor, zijn meestal toppers die overal in uitblinken.
2 toppers, laat maar weten welke het geworden is
Een leuke GADA dus
Ik heb al een vermoeden. Zou een leuk verjaardagshorloge kunnen zijn.
Met mijn verjaardag heb ik exact evenveel als kerst helemaal niets dus. Dus ik maak geen bewuste keuze betreft een verjaardag-horloge. Stem het horloge zoals iedere dag zoveel mogelijk af op mijn kleding
Ik doe niet echt aan verjaardagen- althans, niet aan de mijne. Ik hecht er weinig belang aan dat deze planeet weer op een arbitrair punt in zijn baan rondom een alleszins onopmerkelijke ster is gekomen.
Ik krijg meestal een telefoontje of twee of drie op zo’n dag en een handjevol berichtjes-- 95% van mijn vrienden en kennissen weet niet eens wanneer ik jarig ben, omdat ik weiger ze dat te vertellen. Ik kom er ook vaak pas achter dat het mijn verjaardag is als het eerste telefoontje binnenkomt, dus om nou te zeggen dat ik er speciaal een horloge voor uitzoek… Sorry