In’t kort: in een groep van 23 mensen, heb je meer dan 50% kans dat er 2 personen op dezelfde dag jarig zijn. Heb dit ooit eens proefondervindelijk bewezen.
Ik pak ook op de bewuste dag in April gewoon een willekeurig horloge waar ik zin in heb.
Nein. Verjaardagen herinneren me er op z’n best aan dat m’n dagen geteld zijn. Ik vier ze niet, en verschijn ook liever niet bij andermans verjaardag ten tonele. Met name Nederlandse. Want ja, in een kringetje zitten met lauwe koffie en zweterige leverworst is niet direct een hobby van me.
Dat is wat mij betreft correct.
Mooie KS, dat is altijd goed, uiteraard. En achteraf weliswaar, maar gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een leuke had.
ja, het is uiteindelijk jouw dag, en jij beslist hoe die door te brengen.
Maar omdat die dag zo prominent aanwezig is op je doodsprentje, wordt die wel aanzien (door je omgeving dan toch) als belangrijker dan die andere dagen die niet op je doodsprentje staan.
Thanks
Ja absoluut, je moet geen feestbeest zijn om een leuke dag te hebben. Gelukkig geen leverworst en lauwe koffie. Museum, concertje en lekker tafelen is al voldoende om mijn endorfine gehalte te laten stijgen