Wat draag jij bij je? Plus je horloge

Een thema wat ik wel eens op fotosite Flickr tegenkom.
9 Van 10 hebben ook hun horloge erop staan.

Sorry voor de crapy foto.

Portemonnee
iPod
FFriends
Fietssleutel
Leatherman Charge.
Seiko SKX007 op rubber.

Groetjes Martin.

Ik ben graag altijd goed voorbereid. :smiley:

je kijkt te veel discovery channel :smiley: :smiley:

schmeink Schreef:

Hahahaha. Ik ben een echte “couch-Bear Grylls”. Lekker met een zak chips en een biertje kijken hoe iemand zijn eigen urine drinkt en insekten eet. :wink:

Hahaha, hij is leuk!!

Ondertussen al een paar nieuwe horloges gehad, maar konden niet tippen aan mijn Seiko, dus die zijn weer weg.

Dan blijft het volgende over: Seiko, Sportlife-kauwgum, mijn pasjes, Nokia E72, Calvin Klein parfum en contant geld (en de kleding natuurlijk).

Ik draag geen portemonnee. :slight_smile:

dreski Schreef:

schmeink Schreef:

Hahahaha. Ik ben een echte “couch-Bear Grylls”.
Lekker met een zak chips en een biertje kijken hoe
iemand zijn eigen urine drinkt en insekten eet. :wink:

(tu) ik ook, heeeerlijk

ontopic, ff een oude foto

Een parfummetje mee Bosnia?

Verder niet echt boeiend wat ik bij me heb, ja strontzakken voor de honden heb ik bij me :slight_smile:

Ook even on topic…

Een portemonnee draag ik ook niet meer. Zo een dikke bult op mijn achterwerk zit ook niet lekker. Bovendien kwamen al mijn pasjes er als een banaan uit. Maar daar heb ik toen dit voor gevonden.

Die draag ik altijd bij me. Klein geld gaat in de andere broekzak en bij thuiskomst in de spaarpot.
Verder heb ik ook een fascinatie met zakmessen. In mijn kinderjaren bracht ik veel vakanties door in bosrijke gebieden in Duitsland en Luxemburg. Van kleins af aan had ik dus al een zakmes. Tegenwoordig wordt dit niet meer zo geaccepteerd omdat 90% een mes draagt voor zaken waar het niet voor bedoeld is. Een zakmes is in mijn ogen gereedschap en geen wapen.
Deze drie zijn mijn favorieten.

De eerste is een Laguiole. Een bekend merk onder verzamelaars met de karakteristieke honingbij op de “borg” van het scharnier.
De Puma Sergeant gaat altijd mee wanneer ik ga vissen.
De laatste is een kleiner en een cheap model welke ik vrijwel altijd bij me heb. Hij is echter zeer functioneel en de ideale tool wanneer de pakjesman weer een doos komt brengen. :smiley:
Verder heb ik altijd kauwgom bij me. Het liefst waar je grote bellen mee kunt blazen. Een tik die ik over heb gehouden uit mijn honkbal tijd.

PUMA Venture, supermes.
Bijna nooit bij me, is in mijn stadse omgeving ook niet echt nodig…

Hoe zt dat wettelijk met messen, mag je die zomaar bij je hebben? Aangezien bijna alles verboden is in Nederland, ik wilde namelijk graag een Security knife kopen waarmee je auto gordels kan doorsnijden ramen kan inslaan en doorzagen enz enz, maar wil geen problemen krijgen met justitie!

Meestal neem ik deze mee.
omdat het mijn grootste vriend is .
trouw aanhankelijk en lief.
maar ook erg pittig als hij daar opdracht voor krijgt.

Door de week de Aviator:

en een telefoontje, een HTC:

en natuurlijk een zakmes, de Leatherman Skeletool

Privé thuis:

• Horloge

Privé effe weg:

• Horloge
  • Portemonnee of moneyclip (afhankelijk van gelegenheid)
  • Telefoon

Werk:

• Horloge
  • Portemonnee
  • Telefoon
  • Pennen
  • Visitekaartjes
  • Zoetjes
  • Zakdoek

dreski Schreef:

schmeink Schreef:

Hahahaha. Ik ben een echte “couch-Bear Grylls”.
Lekker met een zak chips en een biertje kijken hoe
iemand zijn eigen urine drinkt en insekten eet. :wink:

komt me wel bekend voor :smiley: :smiley:

floris Schreef:

Hoe zt dat wettelijk met messen, mag je die zomaar
bij je hebben? Aangezien bijna alles verboden is
in Nederland, ik wilde namelijk graag een Security
knife kopen waarmee je auto gordels kan
doorsnijden ramen kan inslaan en doorzagen enz
enz, maar wil geen problemen krijgen met justitie!

nou heb ik toevallig een eigen bedrijfje waar ik messen maak(te) ,dus heb veel te maken met de wapenwet,en ik kan je zeggen dat bijna alles mag in nederland en soms ook niks.
Je mag veel soorten messen bezitten en bij je hebben maar niet overal;zoiets als een honkbalknuppel meenemen naar het café (loop je ineens met een wapen rond).
Maar ik denk dat alle eenhandsmessen die blokkeren bij opening op de tocht staan !
In de ons omringende landen zijn ze nog nauwelijks toegestaan en ik maak ze ook niet meer!
Mijn klanten willen niet dat hun mes van honderden of duizenden euro’s in beslag worden genomen :smiley:

Maar we raken zo een beetje van het horloge onderwerp af volgens mij :wink:

gr dirk

Juahh, voor het geval wanneer ik een ruft moet laten kan ik er daarna weer lekker ruiken, lol. :stuck_out_tongue: Nee, stel dat begin te zweten dan kan ik weer lekker ruiken. Maar daar maak ik bijna nooit gebruik van. Met die 50ml kan ik zo 6 maanden mee doen. Die andere die thuis staat gaat veeeeeeel sneller op.

Ik heb overigens in mijn tas altijd een extra paar luiers bij me, voor het geval dat.

Bosnialove Schreef:

Ik heb overigens in mijn tas altijd een extra paar
luiers bij me, voor het geval dat.

HAHAHA ja je kan maar beter overal rekening mee houden he :slight_smile:

Dirk je maakte messen lat eens een mooie zien, is toch best al offtopic nu!

En wil je die 02 niet ruilen voor je nieuwe aanwinst doe ik er een kratje bier bij :smiley:

floris Schreef:

Dirk je maakte messen laat eens een mooie zien, is
toch best al offtopic nu!

Oké: