Dat is je wederhelft niet.
Nou, je hebt helemaal gelijk, snel maar mijn bericht verwijderd dan maar.
Niks fout aan hoor, deze fraaie vintage 1000 is een klassieker. Daarnaast is two-tone is weer helemaal actueel en sowieso erg leuk dat ze zoiets draagt. Mijn vrouw draagt alweer een paar jaar uitsluitend haar Apple Watch. Daar word ik als horlogeliefhebber nou niet per se blij van.
Mijn wederhelft wisselt ('s weekends en bij gelegenheden) af tussen deze 2 horloges. Op weekdagen draagt ze tijdens werk en sporten haar Garmin Epix.
Deze twee jaar geleden voor mijn vrouw gekocht. Ze draagt deze TH dagelijks en is er erg content mee.
Dat is ook een leuk idee inderdaad, ik zal je topic eens bekijken. Ik zag laatst dat verschillende merken ook duo horloges verkopen. Een grote voor de heer en een kleine voor de dame. Kan heel cheesy zijn, maar bij het juiste horloge ook wel leuk.
Zo, dat ziet er goed uit inderdaad. Leuk om er beide zo mee bezig te zijn, of komt het vooral van jou?
Het is zo moeilijk om vrouwen geinteresseerd te krijgen in mooie topaccessoires.
Grappig… Mijn vrouw heeft deze ook.
Ze draagt 'm onbezonnen en met veel plezier.
We zijn de serie Dexter op Netflix aan het (her)kijken. En nu wil ze een Hamilton Ventura. Die wordt in de serie gedragen. Zij vind 'm vet en nu kan ik op zoek.
Die van mij is goed op weg om me onder tafel te verzamelen
Daarnaast heeft ze nog longines dresswatch en een vintage longines admiral die bij de horlogemaker ligt.
Dat is ook niet echt mogelijk. Iedere mens is geïnteresseerd in iets anders, dat kun je niet dwingen. Mijn vrouw is net zo gek op mooie schoenen kopen/verzamelen als ik op het kopen/verzamelen van horloges.
Als we als anwb stelletje op pad gaan draagt ze dit
Maar ze heeft ook nog de Omega van haar overleden vader en een leuke Guess
Een applewatch, die ze steeds moet opladen. Ze heeft ook een Jacob Jensen, maar die draagt ze nooit.
Je hebt haar duidelijk nog niet besmet met het horloge virus
Nee, dat gaat ook niet gebeuren, denk ik.