Naast mijn eigen verzameling vind ik het ook leuk dat mijn vrouw horloges draagt. Zo heb ik onlangs een geinige TAG Heuer 1000 professional in een “foute” kleurstelling voor haar gekocht.
Het lijkt me wel leuk om van jullie te zien wat jouw wederhelft draagt en of jij het voor haar of hem hebt gekocht.
Een Garmin Forerunner, het is dus verspilde moeite om voor haar een fatsoenlijk horloge aan te schaffen. Misschien dat ik haar eens een Max Bill in 34mm moet aanschaffen…ahum uiteraard niet voor mezelf, dat zou ik nooit doen😅
Ik heb onlangs ook nog een horloge aangeschaft dat precies op haar geboorte dag gekocht is. Het originele garantiebewijs zit er nog bij en daarop staat haar datum geschreven.
Het horloge is in St. Barth gekocht en ik heb het als kleinigheidje gegeven voor de geboorte van onze zoon 8 weken geleden. De leuke bijkomstigheid is dat wij onze huwelijksreis ook in de Caribbean hebben gedaan en we toen zijn grote zus van 2,5 “verwekt” hebben. Niet een heel bijzonder horloge ofzo maar het verhaal is wel geinig vind ik.
Dit is hier al meer dan eens voorbij gekomen, maar soit, laat ik eens mee doen met een serieus antwoord. Er wordt hier zeer weinig aandacht aan dameshorloges gegeven, en infantiele grappen als
dragen er natuurlijk niet aan bij dat de hoeveelheid dames op het forum aanzienlijk verhoogt gaat worden.
Ze heeft de Seiko Tank ooit gekocht om te zien of de Cartier Tank wat voor haar zou zijn, en aan de aanwezigheid van de Cartier kun je zien dat dat een volmondig ja was.
Mijn echtgenote draagt alleen om en om 2 dames horloges. (grotere horloges heeft ze zelf niks mee en ze ziet mij het liefst met een dresser lopen).
Een Jean Renard quartz welke ze in 2004 van mij heeft gekregen en een Tissot Stylist quartz uit de jaren 80 welke ze ooit van haar vader heeft gekregen. Verguld en veel gedragen dus het goud laagje is niet best meer. Maar het loopt nog prima.
Hoi Quintage, in jou en mijn topic zit toch een klein verschil. In mijn topic showen ze als duo hun horloges. Neem er maar eens een kijkje “welke realties zijn beide horlogeliefhebber en actief op het forum”. Hierbij dus wat zowel mijn wederhelft als ik dragen, beide een representor van @Brunmontagne