Wat draagt jouw vrouw/vriendin/partner?

Ja, een paar jaar geleden was er al zoiets, maar toen was de vraag welk horloge jij gekocht had voor je vrouw/vriendin.

Nu is de vraag: wat heeft zij ZELF gekocht? En vind jij dat mooi of spuuglelijk?

Ik trap af: mijn vrouw had lange tijd iets met Techno marine en daar werd ik niet echt warm van :face_with_hand_over_mouth: Tot een paar jaar geleden een Rolex in beeld kwam… Dat ging zo: vrijdag ochtend 8.30: ‘we moeten zo even naar Maastricht’ (ruim twee uur karren​:flushed:) Ok, wat gaan we daar doen? Eh, een Rolex kopen. Hmm, ok.

Persoonlijk heb ik niet veel met Rolex, de meeste vind ik te klein voor mijn maat pols en de stijl doet mij ook niet veel, een uitzondering daar gelaten.

Aangekomen bij Steiner bleek het om een DJ te gaan in bijzonder mooie staat! En hij staat ook bijzonder mooi om haar ranke pols :ok_hand:t2:Sindsdien draagt ze niets anders meer :star_struck:

Let’s go!

19 likes

:grinning: Hoezo vreemd? Anyway, vreemd kan ook leuk zijn :stuck_out_tongue:

3 likes

Niks vreemd aan. Mijn vrouw draagt een witte bulova met gpude accenten en zo’n vloeiende secondenwijzer. Opgehaald in Bonaire.

1 like

Mooi, hebben we daar een plaatje van?

1 like

Deze Quartz draagt mijn vrouw dagelijks, alweer een poos.

2 likes

Het liefste zo min mogelijk :slight_smile:

2 likes

Haha, Ik moest even nadenken…

2 likes

4 likes

Knappe band keuze ook!!

1 like

Van @Ko-Banden is de band! Thx

2 likes

Naast deze Omega bumperautomaar uit 1947 (circa) draagt ze ook vaak “prutswerk” van twijfelachtige kwaliteit :joy:

9 likes

Hi,

Vrouwlief zag een paar jaar geleden een Nomos Tangente Grau, die daarna weinig van haar pols is geweest. Ben erg blij met haar smaak :slight_smile:

Groet, Vincent

4 likes

Mijn hoop bij het lezen van de titel was net iets anders… :innocent:

3 likes

Een Cluse! Topkwaliteit !!!

2 likes

Als TS roep ik deze foto iig als kanshebber in de categorie ehh, deze :heart_eyes: Prachtig!
Wie gaat hier overheen?

Dank je wel!

1 like

Sarb035. En wie weet over een paar jaar een lady DJ. :grinning:

9 likes

Prachtige Omega. Maatje?

1 like

Pfff, daar vraag je me wat :joy:

1 like

Haar interesse en hobby’s liggen niet bij horloges, ze koopt gewoon wat ze mooi vind en heeft er niet zoveel voor over als velen hier… Dit is haar dagelijkse horloge :

3 likes