Wat draagt mevrouw Alfaromeo

Ook onze dames dragen natuurlijk horloges.

Hier een kleine selectie van de horloges van mevrouw Alfaromeo :slight_smile:

Kienzle Chronograph 615-5886

Fossil Vintage VT-2559 met prachtig nieuw donker blauw Aviator leren bandje en het blikje waarin het kwam :grinning:

Morgen meer :sunglasses:

2 likes

Hoog tijd voor een upgrade :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

2 likes

Wil ze gelukkig :sweat_smile: niet. :joy:
Kan ik er meer kopen :laughing:

1 like

@Alfaromeo58
Nou, een leuk cadeautje vind ik de Seiko 809.
Met 37mm heel goed te doen voor dames.
Je hebt hem ook in zandkleur, geinig en stoere automatic
voor weinig.
Een legendarisch 5je zo gezegd :+1:

1 like

Nog meer van mevrouw Alfaromeo.

Oudje maar werkt nog heel goed. Citizen 6000-R00413 RW, dag en datum aanduiding met 6N-4W-S movement.

Eve mon crois FA91291LA

Anna Klein New York 12/N7610 met 753 S Zwitsers uurwerk.

Guess I90192L1

Plus dit :joy:

Genoeg wat mij betrefd :wink:

1 like

Nou alhier staat er een knalrode 145 voor de deur met een 6 cilinder onder de kap. Dat mag natuurlijk niet maar ach…:slight_smile:

Volgens mij mist mevrouw Alfa Romeo nog een Alfa Romeo horloge…?

Mevrouw heeft een Le Mans blauwe Giulia Super Nuova 2ltr. Lusso uit 1978 tot haar beschikking :oncoming_automobile:

1 like

Ja vind meneer heel leuk :slight_smile:

1 like

@Alfaromeo58 En vindt mevrouw dat echt leuk of zal het mevrouw jeuken waar ze in rijdt en is het eigenlijk een speeltje van meneer en zoekt meneer hier een soort van, ja wat eigenlijk?

2 likes

goeie genade

Hoe bedoeld u ? Ik reageer op hendrik die een alfa 145 heeft, en ik en mijn vrouw een oude Giulia hebben. Mag dat niet ?

Zeker wel, helemaal goed. Ligt aan mij, ik ben allergisch voor mannen die praten over de spullen van hun vrouwen.

1 like

Dank voor de haarscherpe foto’s van deze pareltjes! Het antwoord op de vraag die al weken door mijn hoofd spookte is bij dezen opgelost. Eindelijk weet ik wat mevrouw alfaromeo draagt :pray:t2:

2 likes

:joy: