Wat draagt Obama hier?

Naast dat Obama hier op een zeer ontspannen manier omgaat met iemand die zijn speech verstoort, wat hij zeer prima oppakt, is de on topic vraag: wat draagt Obama hier om zijn linkerpols?

http://www.washingtonpost.com/posttv/politics/obama-confronts-heckler-at-immigration-reform-rally/2013/11/25/5b5a4878-5612-11e3-835d-e7173847c7cc_video.html?Post+generic=%3Ftid%3Dsm_twitter_washingtonpost

Volgens mij had ik ooit gelezen ergens dat bijna alle presidenten van de USA een Vulcain dragen. Weet niet of deze dat ook is.

Ik dacht een Jorg Gray.

Normaal gezien draagt Obama een Tag Heuer uit de 1500 serie.
Heb het filpmje wel niet bekeken :frowning:

Ik weet dat Kennedy een Zenith droeg…

Vroeger kregen presidenten bij hun aantreden een Vulcain cricket, het model met de mechanische wekker die ECHT wekt (ik heb de Revue Thommen versie gehad en het geluid is LUID). De gedachte was dat presidenten veel over de hele wereld moesten reizen, te maken kregen met tijdverschillen enz. Een horloge met een goede wekfunctie zou het functioneren van de president zeker te goede komen. In de tijd van de smartphones is die reden er niet meer en ik geloof dat de Vulcain ook niet meer tot de standaard presidentiële uitrusting behoort.
Wat betreft het horloge van Obama; ik meen begrepen te hebben dat het een betrekkelijk alledaags horloge is,
http://barackswatch.com/the-watch/

De ‘Jorg Gray 6500’ draagt Obama over het algemeen.

The Obama Watch:

Explore Bygone Time

zijn/waren er eigenlijk us presidenten die van horloges hielden/verzameling hadden?

Ik weet dat Abraham Lincoln een (hele vroege) Waltham had:#

Obama draagt vooral de Jorg zoals hierboven, maar heeft vast meerdere horloges.

JFK is een mooi voorbeeld, hij droeg Omega, maar ook Rolex en Tag volgens mij. De fanboys van de respectievelijke merken zeggen dat hij alleen Rolex of alleen Omega droeg, maar dat is niet zo. Just like us, just people :stuck_out_tongue:

Inderdaad een redelijk bereikbaar horloge, maar in de publieksversie m.i. lang niet zo net als het origineel.
Heren, dank voor de helderheid en groet.

Ricosub Schreef:

Obama draagt vooral de Jorg zoals hierboven, maar
heeft vast meerdere horloges.

Niet helemaal, volgens mij heeft Obama dat model maar dan met het schildje van de secret-service erop.

JFK droeg een Zenith:

http://montre24.com/news/2011-12-30/458/

Ook zenith idd :slight_smile:

Mauzer Schreef:

Ricosub Schreef:

Obama draagt vooral de Jorg zoals hierboven,
maar
heeft vast meerdere horloges.

Niet helemaal, volgens mij heeft Obama dat model
maar dan met het schildje van de secret-service
erop.

True, details, je hebt ze scherp :slight_smile:

Vind het wel een beetje een afgang voor de machtigste man van Amerika: een klokje met een Japans uurwerk…geeft wel aan hoe de verhoudingen inmiddels liggen> Japan rules!

WilSeiko Schreef:

Vind het wel een beetje een afgang voor de
machtigste man van Amerika: een klokje met een
Japans uurwerk…geeft wel aan hoe de
verhoudingen inmiddels liggen> Japan rules!

zou ook verwachten dat ze iets met us roots zouden dragen als n bulova, hamilton ofzo.

marnix.moed Schreef:

WilSeiko Schreef:

zou ook verwachten dat ze iets met us roots zouden
dragen als n bulova, hamilton ofzo.

me2 haha en in ieder geval automaat/handopwind :slight_smile:

Voor de VS president is alleen een atoomgestuurde klok voldoende :wink:

marnix.moed Schreef:

WilSeiko Schreef:

zou ook verwachten dat ze iets met us roots zouden
dragen als n bulova, hamilton ofzo.

Hoezo? Hij is toch half Aziatisch en heeft ook nog een moslimnaam. Niks Amerikaans aan, die Obama… ; )