Haha! Made you look, viespeuk!
Ze zit hier bij Jinek. Rolex 16613?
Weet in ieder geval dat als hij ook maar een klein beetje off topic gaat, meteen gemodereerd wordt.
It made me look. Maar niet om de reden die je suggereert. Ik keek om te weten wie daar in godesnaam in geĂŻnteresseerd zou kunnen zijn
Haha mooi Jur , voor je het weet sta je naast de telegraaf groep met je forum…
@lencoth haha is speels inspelen op het gesprek van de week, zonder vunzig te zin en nog weten te relateren aan horloges ook nog! Best kudo’s voor mezelf…
Ik weet ook wel dat deze snel dicht zal gaan.
Voorlopig gaat het goed! En dat na al twee reacties
Hopelijk is ie spatwaterdicht
Gelukkig geen pisgele kleur wijzerplaat:confounded:
Zal wel een fake zijn, net zoals ze zelf ook is. Bovendien zou een 16613 getuigen van een zeker gevoel voor smaak en stijl en daar kan ik haar niet op betrappen. Is meer een ordi type dus het kan zo een Invicta zijn.
Wat een azijnzeikers zijn jullie, klokje is toch totaal niet interessant…
Maaruh, in ieder geval geen G/S sub. Ik dacht gisterenavond een Tag Heuer maar de band lijkt anders.
model is me onbekend, horloge is wel het enige interessante op het beeld, is de band nu bicolor of zijn de schakels gewoon een beetje vergeeld…
Denk ook niet @Logie dat je er weg mee was gekomen dat hier te posten.
maar ik lig hier weer dubbel van t lachen van de reacties:joy:
Ik zal wel weer geen humor hebben maar iemands leven is kapot en ik tref hier smakeloze en quasi leuke woordspelingen. Dicht dus. Start maar een facebookgroepje oid.