Wat draagt Van Der Gijp?

Tijdens VI gisteren zat ik op te letten wat Renee Van Der Gijp nou eigenlijk draagt, maar ik kon er niet achter komen.

Iemand een idee?

Wie is René van der Gijp?!

RJ-Omega Schreef:

Wie is René van der Gijp?!

:smiley:
:D:D http://74.125.67.100/imgres?imgurl=http://www.ponjo.nl/wp-content/uploads/2010/06/vandergijp.jpg&imgrefurl=http://www.ponjo.nl/&usg=__VJ-uVlEKj8pcNMDj9tUwPQGvGwA=&h=237&w=223&sz=11&hl=en&start=42&tbnid=uzPt_jGY5QWDUM:&tbnh=109&tbnw=103&prev=/images%3Fq%3Drene%2Bvan%2Bder%2Bgijp%2Bhorloge%26start%3D40%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1
:smiley:

VI ??? wat is dat voor een programma??? :D:D

Kijk toch veel liever een uurtje naar mijn horlogecollectie :stuck_out_tongue:

Herman

Mijn excuses.

René Van Der Gijp is een voetbalcommentator en oud speler van het Nederlands Elftal.


Van Der Gijp praat nu elke maandag en vrijdagavond over voetbal in VI op RTL7.
De heren verdienen een aardige boterham met dat gebabbel en ik zie dikwijls een ander horloge om de pols van René, en vroeg mij af wat hij afgelopen vrijdag droeg.

Hier een impressie van de beste man:

Tjonge jonge, kunnen jullie nou niet gewoon even reageren op een valide vraag?

Het antwoord is: Hij droeg (tot mijn verrassing) een rose gouden Hublot Big Bang King.

Een lullig klokje van slechts 48mm doorsnee hahahahaha…:~

En zoals je kon zien: Net te groot om als een dresswatch onder het manchet van je overhemd te dragen.

Noot: Maradona droeg tijdens het WK 2 Hublots (1 om elke pols) waaronder de Hublot Maradona.

Sinds Martens SenC heeft overgenomen zijn daar ook Hublots te krijgen. In adviseer je om deze jongens eens in het echt te gaan bekijken. Ze zijn nl. niet te fotograferen en in het echt zoveel mooier, terwijl je dan ook kunt vaststellen dat Hublots op een zeer mooie wijze gemaakt zijn en een perfecte afwerking hebben.

Ron

Ah bedankt!
Inderdaad, hij paste niet ‘mooi’ onder z’n manchet, maar het feit dat hij meer geeft om horloges dan om z’n kleding vind ik wel passen bij de man.

Ik ga eens kijken naar de Hublots, bedankt!

Fritsjof Schreef:

Mijn excuses.

René Van Der Gijp is een voetbalcommentator en oud
speler van het Nederlands Elftal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/René_van_der_Gij
p
Van Der Gijp praat nu elke maandag en vrijdagavond
over voetbal in VI op RTL7.
De heren verdienen een aardige boterham met dat
gebabbel en ik zie dikwijls een ander horloge om
de pols van René, en vroeg mij af wat hij
afgelopen vrijdag droeg.

Hier een impressie van de beste man:
http://www.youtube.com/watch?v=1eZRvCsa_1M

Vandaar dat ik hem niet ken. En nu blijkt dus ook niet wíl kennen!
Horloge kan ik zo snel niet herkennen.

Hublot Big Bang King net niet onder de manchet? ::o

Man man, dat horloge is 48 millimeter en minimaal 15mm dik, daar heb je nog een hijskraan voor nodig om hem elke ochtend om de pols vast te ketenen.
Of wordt hier soms een overhemd met korte mouwen bedoeld?

zo vaak wisselt hij niet van horloge hoor, vorig seizoen in VI hele tijd gouden rolex om gehad, maar ik moet toegeven…de man heeft horloge smaak, heb vandaag nog enkele Hublots bewondert in de etalage van S&C Utrecht…wat een gave klokken zijn dat zeg.

Lowlander Schreef:

zo vaak wisselt hij niet van horloge hoor, vorig
seizoen in VI hele tijd gouden rolex om gehad,
maar ik moet toegeven…de man heeft horloge smaak,
heb vandaag nog enkele Hublots bewondert in de
etalage van S&C Utrecht…wat een gave klokken zijn
dat zeg.

Klopt. Tijdens het WK droeg hij continue die gouden vintage Rolex met hééél veel rek in de band.

TheWolf Schreef:

Klopt. Tijdens het WK droeg hij continue die
gouden vintage Rolex met hééél veel rek in de
band.

Ik had om me Gmt1 ook zo,n jubilee band en ik vond het een drama,ik kan er zelf niet tegen dat een klok strak zit dus draag hem altijd losjes en met die jubilee leek het wel een kralenketting.
Bij Manbodh toen een oyster band geruild.

ik ben ook geen fan van die oysterbanden, mijn pa heeft er een op zijn skx009 bungelt ook zo losjes, maar dat komt niet omdat er rek op zit maar gewoon omdat ie de band eigenlijk gewoon iets strakker moet doen;)
Die oysterbanden vind ik veel mooier, gisteren ook nog naar een rolox explorer 2 gekeken met witte plaat, ben (nog) niet naar binnen geweest op te passen maar zag in de etalage mooi uit, en bescheiden maat.

Lowlander Schreef:

ik ben ook geen fan van die oysterbanden, mijn pa
heeft er een op zijn skx009 bungelt ook zo losjes,
maar dat komt niet omdat er rek op zit maar gewoon
omdat ie de band eigenlijk gewoon iets strakker
moet doen;)
Die oysterbanden vind ik veel mooier, gisteren ook
nog naar een rolox explorer 2 gekeken met witte
plaat, ben (nog) niet naar binnen geweest op te
passen maar zag in de etalage mooi uit, en
bescheiden maat.

Draagt ook super… jij ken hem best hebben met die polsjes van je :slight_smile:
Ik baal nog weleens dat ie mijn kistje heeft verlaten, als ik nu geld had, stond ie op de terugkoop lijst! :slight_smile:

thanx Frenk, oja die “oysterbanden” in mijn post moet natuurlijk jubilee zijn>X