Wat draagt

de beste basketballer ooit hier?

Lijkt op een Corum Bubble in goud uitgevoerd…

Michael draagt hiereen blauw pak met stropdas en een gouden oorring :smiley:

Ik heb dit tijdschrift toevallig hier liggen, zal eens goed op de kaft kijken

Geen idee, vind het toch niks wat die celebs in Hollywood dragen (hebben maling aan de historie/reputatie van het merk horloge) als het maar bling bling/goud is wat om hun polsen schijnt.
Zoals bijv de jacob&co five time zone met duizenden diamantjes en de 5quartz uurwerken erin:S, maar ja ieder zijn smaak;)

quote:Ik geef even een paar voorbeelden: Jay Z - AP, Sylvester Stallone - Panerai, Ahnold - Panerai en AP…

Daar heb je gelijk in en ik kan er nog een paar opnoemen. Het was idd niet verstandig om heel hollywood over één kam te scheren.
Maar het gros wat ik op tv zie met name rappers dragen vaak horloges die niet veel soeps zijn, en dat vind ik jammer maar ja zoals ik eerder zei ieder zijn eigen smaak.

Ik ben wel benieuwd wat die rappers eigenlijk voor merken dragen en of het sowieso wel horloges zijn of gewoon een spinnerwieldop in het klein met wat diamanten :smiley: Ik bedoel dan dus niet JayZ ed maar die Nelly en de andere glammaboyzzzz.

Ook Jay-Z en Sylvester zijn geen liefhebbers die stappen gewoon ergens in Rodeo Drive een winkel binnen vragen wat een horloge is met meer smaak dan een rolex. Die kerel laat wat moois zien en klaar. Daarmee ben je nog geen kenner.

Arnold Sch. is een jaartje of 20 begonnen met een analoog-digitaal Seikootje (film commando ?) Er is dus nog hoop voor mij :D:D

Al die gasten dragen volgens mij gewoon horloges die idioot duur zijn, mekaar de ogen uitsteken . Een nooit eindigende ratrace dus, heeft volgens mij niks met liefhebberij te maken. Als je daar op wilt vallen dan moet je gewoon een lorus kopen van een paar tientjes.

Ze binden hun naam aan een horloge en vullen zo hun jaarsalaris een beetje aan.

ok dan, ik geloof je maar het komt gewoon zo goedkoop over omdat ze altijd met kilo’s goud om hun nek en vingers lopen, en dan ook nog van die muziek waar geen AP bij past, mja iedereen kan er op zn eigen manier van houden.