Wat dragen anderen vandaag?

Mijn zoon van 10 draagt zijn nieuwe Casio…

4 likes

Mijn zoon van 22 draagt zijn casio ook.

1 like

De servicebaliemedewerker (mooi woord voor scrabble) bij de Audigarage droeg een navitimer. Ik heb gezegd dat ik nog wel even zou bellen voor een afspraak en ben naar een andere garage gegaan.

4 likes

Pics or it didn’t happen :stuck_out_tongue:

Trust me, it happened :sunglasses:

1 like

Zou je dat serieus doen? :slight_smile: Ik zit daar eens over na te denken en ik snap de aanleiding van je opmerking (maar dan zit bij Audi sowieso verkeerd ;)). Maar een hardwerkende sparende WIS kan best een Navitimer aanschaffen.

Misschien echt een goed onderwerp voor een topic. :laughing:

Absoluut. Die gestreken pantalon, navitimer en tot spiegel gepoetste marmeren garagevloer wordt wel betaalt uit de klant z’n zak. Dan liever verderop naar dat mannetje met z’n oude Seiko en het gereedschap in de oude buffetkast van moeders :sunglasses:

1 like

En die inschatting maakte je pas bij de balie? Ik had wat meer van je verwacht. :stuck_out_tongue:

2 likes

Klein probleempje met het door Audi ingebouwde alarm. Ik wilde ze graag een kans geven om de service te verlenen die je van een dergelijk merk mag verwachten :stuck_out_tongue_closed_eyes: Helaas…

Ontopic:

1 like

Of je kijk naar je uiteindelijke factuur, uiteraard met korting, en je bepaal of je dat ervoor over heb. Wat die dealer met mijn geld doet zoekt ie maar uit.

Wattttt? Scrabble jij? :flushed:

1 like

Eerder deze week droeg mijn huisarts een Tag Heuer Link, leuk om te zien.

Vandaag draagt mijn vriendin haar kersvers onderhouden Hamilton Day Date weer.

1 like