Wat dragen in de stinkhitte? Je go-to hittegolf horloge...

Deze natuurlijk:

:sunglasses:

6 likes

Titanium en lekker naar de zee in een auto met de AC op standje loeihard

8 likes


We wisselen vanavond een beetje af met deze tropische hitte.:wink:

16 likes

12 likes

Wat is jouw favorieten band met deze hitte?

1 like

10 likes

Was het bij jullie warm dan? Jaja foto van gister…

6 likes

Altijd op staal. Heb je toch geen last van verder. Zo nog de zee in, morgen ook weer :ocean::ocean:

Late avondduik, heerlijk.

5 likes

Klopt, maar je mag wel gewoon reageren. Toch fijn hè, een forum. Dan kan je zelf bepalen wat je reageert en wat je leest. Ook kan je bepalen of je reacties leuk vindt of niet. Echt een heel mooi principe.

4 likes

Koud staal hier vandaag

1 like

Niks. Mijn linkerpols wordt regelmatig met griezelige precisie 's nachts kapotgebeten door muggen, precies daar waar mijn horloge en band zitten… …al dagen geen horloges; en de stukgekrabde jeuk-bulten hebben nog wel enkele dagen nodig om te herstellen! :sweat_smile:

2 likes

Code rood wordt code bruin. Oude icewatchband op een W&Q gezet uit pure verveling.

2 likes

Hetzelfde als gisteren

7 likes


Biertje erbij.

2 likes

Maar draag je een stalen band of titaan ?
En omhouden natuurlijk.
Dan komen ze er niet onder.

4 likes


What else :smile:

1 like

stinkhitte?

Vraagt om :cocktail:

2 likes


Frisse ijsblauwe plaat op een lichte nato, vergezeld door de schaduw van een boom op een azuurblauw Mediteraans strand :white_check_mark:

4 likes

Warm🙄 in afrika, daar hebben ze het pas warm.

1 like