Deze natuurlijk:
![]()
Wat is jouw favorieten band met deze hitte?
Altijd op staal. Heb je toch geen last van verder. Zo nog de zee in, morgen ook weer ![]()
![]()
Late avondduik, heerlijk.
Klopt, maar je mag wel gewoon reageren. Toch fijn hè, een forum. Dan kan je zelf bepalen wat je reageert en wat je leest. Ook kan je bepalen of je reacties leuk vindt of niet. Echt een heel mooi principe.
Koud staal hier vandaag
Niks. Mijn linkerpols wordt regelmatig met griezelige precisie 's nachts kapotgebeten door muggen, precies daar waar mijn horloge en band zitten… …al dagen geen horloges; en de stukgekrabde jeuk-bulten hebben nog wel enkele dagen nodig om te herstellen! ![]()
Maar draag je een stalen band of titaan ?
En omhouden natuurlijk.
Dan komen ze er niet onder.
Frisse ijsblauwe plaat op een lichte nato, vergezeld door de schaduw van een boom op een azuurblauw Mediteraans strand ![]()
Warm🙄 in afrika, daar hebben ze het pas warm.