Wat dragen in de stinkhitte? Je go-to hittegolf horloge...

1 like

Nog niks, ben in dubio…

4 likes

1 like

Canvas bandje van Barton. Rubber, ook met ventilatiegaten, is me toch te plakkerig.

3 likes

Ik merk dat ik al dagen maar naar één horloge ga en dat is deze Citizen Diver. Draagt de hele dag comfortabel dankzij de rubberen strap en kan in en uit het water zonder na te denken.
Alle andere blijven in de doos :sweat_smile:.

Mijn vraag aan jullie wat is jullie hittegolf proof horloge?

4 likes

M’n Traska Commuter doet het heel erg voor me deze warme dagen. Lekker klein en licht, OTF aanpasbare staalband dus comfortabel zonder gezweet. En de staalblauw gelakte wijzerplaat schittert onder de zon :slight_smile:

6 likes


Deze zitten net iets lekkerder dan de SBGX serie. Rubber is voor om velgen of als pak.

13 likes

Met fijnafstelling dus zit altijd goed.
Kan verder best eea hebben.

13 likes

8 likes

Voor mij deze. Tot mijn eigen verbazing vind ik rubber met de warmte lekkerder dragen dan de stalen band.

6 likes

Ben het met @Fate_Amenable_To_Change eens en verkies staal boven rubber deze dagen…


3 likes


Al de hele week. Inclusief de zee in.

5 likes

Zomerse plaat en fijne BoR met snelverstelling:

13 likes

Momenteel deze op rubber met dit weer.

3 likes

Weer een topic, waarvan er al 1 is “Wat dragen we vandaag?”.
Kunnen er ook nog wel maken zoals: Wat dragen we vandaag in de regen?, Wat dragen we vandaag in de kou?, Wat dragen we vandaag in de sneeuw?

1 like

Mee eens. Vind nu geen enkele stalen danwel titanium band lekker zitten. Milanese of mesh uitgezonderd dan.

Als pak :thinking:

1 like

Daar wacht nog maar even mee.

2 likes


Vanwege de warmte heb ik de leren banden ingewisseld voor een milanese. Overigens vind ik de warmte nog wel te doen, ik doe gewoon alsof ik vakantie heb. :smile::sun_with_face::desert_island::watch:

5 likes

Met dit weer een angora trui. Je moet er maar zin in hebben.

Ik ga voor:

4 likes