Ik merk dat ik al dagen maar naar één horloge ga en dat is deze Citizen Diver. Draagt de hele dag comfortabel dankzij de rubberen strap en kan in en uit het water zonder na te denken.
Alle andere blijven in de doos
.
Mijn vraag aan jullie wat is jullie hittegolf proof horloge?
M’n Traska Commuter doet het heel erg voor me deze warme dagen. Lekker klein en licht, OTF aanpasbare staalband dus comfortabel zonder gezweet. En de staalblauw gelakte wijzerplaat schittert onder de zon ![]()
Voor mij deze. Tot mijn eigen verbazing vind ik rubber met de warmte lekkerder dragen dan de stalen band.
Weer een topic, waarvan er al 1 is “Wat dragen we vandaag?”.
Kunnen er ook nog wel maken zoals: Wat dragen we vandaag in de regen?, Wat dragen we vandaag in de kou?, Wat dragen we vandaag in de sneeuw?
Mee eens. Vind nu geen enkele stalen danwel titanium band lekker zitten. Milanese of mesh uitgezonderd dan.
Als pak ![]()
Daar wacht nog maar even mee.
Vanwege de warmte heb ik de leren banden ingewisseld voor een milanese. Overigens vind ik de warmte nog wel te doen, ik doe gewoon alsof ik vakantie heb.

















