Geen, even die witte streep om mijn pols bijkleuren
.
Dees Casio. Ik had vanmorgen een stalen horloge om maar die gleed me bijna van de pols en werd heet
Dus lekker een Casio van 35 euro om de hittegolf door te komen.
Eigenlijk alles behalve vintage vanwege verkleuring en grote temperatuur wisselingen.
Verder is alles ok. Mijn pols zet zwelt amper. Ben vooral bezig met de dieren in leven houden en in de airco (mobiele ghetto constructie) liggen.
Afgelopen dagen enkelijk mijn datejust om;
Even een oude foto.
If you know you know. ![]()
Maar niet in deze temperaturen, toch? Ofja. Eventjes dan
Deze gaat met mij, over een paar weekjes, een flinke dosis zon en zee trotseren. Goed gebouwd, comfortabel, lekkere looks (vind ik), uitstekend waterdicht en natuurlijk een mooi merk.
Verder hoeft hij nooit open voor onderhoud of batterijwissel. Slechts een beetje zon erop en je hebt zo 8 maanden(!) PR. Voor mij de ideale zomerklatser!
![]()
Leuke combinatie!















