Wat dragen in de stinkhitte? Je go-to hittegolf horloge...

Geen, even die witte streep om mijn pols bijkleuren :sweat_smile:.

1 like

Dees Casio. Ik had vanmorgen een stalen horloge om maar die gleed me bijna van de pols en werd heet :smiling_face_with_tear: Dus lekker een Casio van 35 euro om de hittegolf door te komen.

2 likes

Para para Paradive. Ho ho ho ho ho hoho ho.

5 likes

9 likes

Lekker een cool horloge :grinning:

5 likes

Eigenlijk alles behalve vintage vanwege verkleuring en grote temperatuur wisselingen.

Verder is alles ok. Mijn pols zet zwelt amper. Ben vooral bezig met de dieren in leven houden en in de airco (mobiele ghetto constructie) liggen.
Afgelopen dagen enkelijk mijn datejust om;

Even een oude foto.

1 like


Met snel verstelling heerlijk…

5 likes

If you know you know. :slight_smile:

1 like

Perfect op MN prima met dit weer

8 likes

Maar niet in deze temperaturen, toch? Ofja. Eventjes dan

4 likes


Biertje erbij helemaal prima

4 likes

6 likes

Jurkje mag ook

Maar sommige mensen vinden een pak aantrekkelijker :wink:

1 like

3 likes

Deze, maar de rest draag ik ook, niet zo’n last van de hitte:

4 likes

Deze gaat met mij, over een paar weekjes, een flinke dosis zon en zee trotseren. Goed gebouwd, comfortabel, lekkere looks (vind ik), uitstekend waterdicht en natuurlijk een mooi merk.
Verder hoeft hij nooit open voor onderhoud of batterijwissel. Slechts een beetje zon erop en je hebt zo 8 maanden(!) PR. Voor mij de ideale zomerklatser! :sunny: :sunglasses: :desert_island: :tropical_drink: :diving_mask: :ocean:

8 likes

Deze dikke bonk ijskoud staal:

4 likes

Leuke combinatie!

1 like