Ik gaf al aan:
Twee (ver)hitte topics samengevoegd tot deze en de titel even aangepast.
Jurkjes en duikkleding zijn hier overigens nogal off topic! Laat dit topic daarmee niet sneuvelen. Het gaat over welk horloge je draagt … ![]()
Verdomme lekkere combi Ed!
Thanks, man!
![]()
Thanks! Daar ben ik zelf ook blij mee. Klimaat proof én vintage vibes.
De Relax blijft natuurlijk ook een goed uitgewerkt concept die altijd vrolijk stemt
Vooral met dit weer waar je je niet te druk moet maken over originaliteit etc…
Da’s latex, Henk. Da witte gij ook. Maar ik keur het goed. Niet voor mezelf.
Half. In die zin dat het over acceptabel materiaal voor horlogebanden ging.
Maar we horen wat je zegt.
Ik schrijf dit overigens gehuld in linnen met de groene SBGW om de pols op staal. Allemaal prima, maar ik mis het titaan wel.
@Hotseflots kom er maar in met je hitte-banger.
Ja, dat is natuurlijk deze. Je voelt 'm zowel qua temperatuur als aan het gewicht niet.
Wat wil je nog meer? Dit is ook een koud weer banger, herfst banger, regenbui banger. Het is gewoon een banger. Elk horloge wat ik heb kan me eigenlijk gestolen worden, zolang deze maar blijft. Wat een apparaat.





