Wat dragen onze politici?

Niemand weet volgens mij wat Mark draagt (some say helemaal geen horloge) en Geert heeft een Rolex Submariner 16610LN. Maar wat dragen bv. Marianne, Jesse of Alexander?

Ik trap af met de Armani van Emiel:

3 likes

Een stukje van WUS

“Om zijn pols wordt de tijd bijgehouden door een Zenith horloge. Een klassieker. “Vijftien jaar geleden voor 480 gulden gekocht op een veiling.”

15 likes

Pechtold was in een vorig leven veilingmeester, een verder nutteloos detail maar die deel ik dan weer graag… waarvan akte. :slight_smile:

9 likes

Bij Jessie niet zo moeilijk te vinden, heeft bij elke foto z’n mouwen opgestroopt (moet van pr team schijnbaar)

1 like

Lekker out of character ook!

2 likes

Weliswaar geen lijsttrekker maar wel een politicus, Onno Hoes draagt een IWC Ingenieur.

3 likes

Nou hij staat toch een deel van zijn inkomen af aan de partij dus ik begrijp zijn keuze wel :joy:

Heb het topic wat ruimer gezet, zag dat er al een draadje was over politici maar het is nu zo actueel dat het van mij mag.

Kom maar op met vooral minder bekende politici, bestuurders etc. :+1:

VanderGang toch?

Beetje oud (2010) maar toch…
http://tijdvoorpolitiek.nl/kijk-op-horloges/

1 like

Yuuuuuup

In 7 jaar zijn ze bijna allemaal weggestuurd, vertrokken, wachtgeldje gepakt, het bedrijfsleven ingegaan bij een dispuutsmaatje dus we beginnen gewoon opnieuw :+1:

PS zou een leuk idee zijn, een HFLE voor het nieuwe kabinet

Leuk idee! En dan zonder wijzers, in het kader van bezuinigingen… :blush:

1 like

en met een kompas, ze kunnen immers wel wat richting gebruiken…

5 likes

Ik vind dit dus geen gezicht; een veel te lange mouw en een ‘groot’ horloge bij een pak.

1 like

Staat hem sowieso niet goed, deze IMO

Ik denk dat het pak en het horloge nog wel de minst grote problemen van Van der Steur zijn. Hij heeft natuurlijk wel het horloge wat hij heeft. #steurism

3 likes

Geert met een Sub 16610

3 likes

Wat zou dr in dat beeldje zitten…:confused:

Zijn nieuwe beveiliger?:grin:

1 like