Wat dragen top CEO's?

:joy:

1 like

image

3 likes

Het is nostalgie naar een fijne jeugd. Althans voor mij.:blush:
Toen mama ‘s middags na school op je wachtte met een glaasje limonade en soms een koetjesreep. Nu een stuk banaan bij de bso.:confused:

12 likes

Ik had de IWC Portugieser Chrono verwacht.
Mix van sportief en ingetogen en stoot niemand tegen de tenen. Vaak voorbij zien komen bij CEO’s.

En die Japanse CEO had natuurlijk een Grand Seiko moeten dragen.

De JLC perpetual calendar vond ik wel tof!

2 likes

Die BSO van tegenwoordig hebben ook geen leeftijdsgrenzen meer he…

8 likes

Bestaan die nog?

Mogen ze nog in hun handen klappen :grinning:, ik kreeg een stuk rauwe bloemkool onder m’n neus geduwd toen ik m’n dochter van de BSO ophaalde :nauseated_face:. Een schepje suiker in de thee? Uit den boze.

Ik vind doe Ulysse Nardin van Bezos wel cool. Ik vergeet steeds dat dat merk bestaat.

Vroeger was alles beter, toen een kind nog de kaarsjes kon uitblazen boven een asbak, met een open biertje binnen handbereik en een brandende sigaar in z’n gezicht

IMG_20180515_184311

13 likes

LOL :joy:
Maar je hebt wel gelijk; tegenwoordig moet de hele samenleving maakbaar en efficiënt zijn! :roll_eyes:

Koetjesrepen kreeg ik ook! Van de mamma 's van vriendjes tijdens een Lego pauze en afhankelijk van het budget kreeg je ranja, limonade of échte(!) Cola!
(Meestal was het trouwens van die feloranje ranja :smiley: )

Juist. Ik zou bijvoorbeeld nooit een rolex kopen. Ik heb daar gewoon helemaal niets mee en zal daar ook nooit iets mee krijgen.
Ik vind het wel mooi dat CEO’s van Multinationals hetzelfde horloge dragen als ik. Ik vind het ook mooi dat iemand hier op het forum apetrots is op z’n Seiko SKX of z’n Hublot.

En sommige mensen hebben niets met horloges. Sommige van die mensen zijn CEO. Dat de CEO van Apple een Apple watch draagt zal niemand vreemd vinden.

Ik wordt er wel eens kriebelig van dat Breitling weer naar beneden wordt gehaald. Het gaat steeds beter.

1 like

vind je zo’n opmerking nou echt nodig?

2 likes

Ik moet toch ergens m’n likes vandaan halen

6 likes

Weer zo’n laatdunkende opmerking. Waarom?

1 like

Ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft

1 like

Is dit de Intercity naar Offtopic?

3 likes

Ach, hoeveel Rolex eigenaren (mijzelf incluis) heb ik dit ooit horen roepen…

11 likes

Haha ja die vertrekt om 1915 lees ik net! :face_with_monocle:

Mooie Colt heb je trouwens @TanteRiekie! :sunglasses:

2 likes

Ken je het dubbeltje voor de koekkruimels nog ? :yum:

1 like

Ik zat luidkeels te gniffelen toen ik het typte, dus ja