Wat dragen top CEO's?

Hier een lijstje met het horloge (of 1 van de…) van een aantal top CEO’s. Het is wel duidelijk dat niet iedereen met veel geld verstand heeft van horloges.

11 likes

Ik ben zelf ook CEO (Chief Entertainment Officer). En ik draag een Rolex Datejust 41

20 likes

:full_moon_with_face: Klabam, inkoppertje.

16 likes

Right back at ya, mon frère

Edit 1: onee jij hebt niet veel geld
Edit 2: Ojawel

4 likes

Shut the fuck up about my finances please :joy: Ik koop gewoon een DJ 36 en dan heb ik grote blij.

16 likes

Dan heb je hogere standaarden dan die top CEO’s met hun Breitlings

4 likes

Of ze geven er niks om. Ik ben benieuwd in welke huizen ze wonen
:roll_eyes: Mijn eigen CTO hier draagt ook een Applewatch van een paar honderd piek, maar komt wel aanchauffeuren in zijn vintage Porsche :upside_down_face:

4 likes

13 likes
2 likes
4 likes

Chief trash officer. Zou dat niet erg vinden nu denk ik. Zolang het niet stinkt.

Zonnebril op, biertje los en lekker in de zon achter zo’n grote wagen hangen.

3 likes

Moet je wel veiligheids Crocs aan :smile:

4 likes

Ik ben ook CEO (Chief en Onnozelaar) en ik draag vandaag een Speedy MkII.

5 likes

Als Correct Eenzaam Ondernemer draag ik dit:

image

100% echte folex en 43 karaat puur gout.

6 likes

*puur fout :wink:

1 like

De reden achter de minachting op Breitling is mij altijd een raadsel gebleven… Je kan iets niet mooi vinden maar om daar dan een waarde of bepaalde standaard aan te hangen lijkt mij enigszins bekrompen en kortzichtig. Ik heb bijvoorbeeld niet zoveel met Omega, dat wil niet zeggen dat die mensen in mijn ogen een ‘laag standaard’ hebben.

3 likes

Ah joh, voor de Breitling liefhebbers is hun standaard gewoon hoog hoor.

4 likes

Ik zou even teruggaan naar je AD op het strand in Turkije voor een nieuwe cyclops

3 likes

Ongeveer net zo hoog als Senseo koffieliefhebbers en Koetjesreep chocoladeliefhebbers

2 likes

Heerlijk.:neutral_face:

5 likes