Wat dragen we deze kerst

Of

Ben er nog niet uit zal ook afhangen van kledij en dergelijke

3 likes

Deze

Of deze

7 likes

De PO :christmas_tree: :bamboo: :santa:

23 likes

9 likes

Deze mag nog eens uit de kluis, ook al zal het enkel in familieverband zijn.

15 likes

1e Kerstdag:

2e Kerstdag:

Of andersom…

8 likes

Ik hoorde net dat DNK (de Nederlandse kluis) mogelijk tijdelijk dicht moet ivm nieuwe maatregelen. Ik zou dan ook je favorite klokje nog snel even ophalen voor de feestdagen!

1 like

Op de kerstochtend zal ik, wanneer ik wakker word, een horloge uit de doos grijpen. Net als iedere andere ochtend. :slight_smile:

Daar zou juist meer onder moeten passen dan manchetten met knopen. Want die zitten bij mij altijd wat ruimer, die omslagmanchetten.

Of?

1 like

Ik lees hier van alles over pakken, witte overhemden en manchetknopen.
Gewoon een nette Stretch jeans met een net t shirt en een leuk horloge dan kom ik de kerstdagen wel door en is het zo 2021.

5 likes

Ik denk badslippers en een korte broek gezien de boodschap die vanavond zal volgen.

Zal weinig feestelijk worden dus geen idee wat er aan de pols hangt deze kerst.

2 likes

4 likes

Knap, zo’n T-Gold met lichte wijzerplaat. Een zwarte versie van ik dikwijls mooier, maar in dit geval niet.
Geniet ervan !

5 likes

Dit dus.
Maar als we het wel hadden mogen vieren waarschijnlijk de Omega Constellation die van mijn vader is geweest.
Dit is de veertigste kerstmis zonder hem.

21 likes

Deze zo en zo.

Voor netjes :yawning_face:

6 likes

Ik zou hem hoe dan ook maar dragen deze kerst. Is toch prachtig als hij er na 40 jaar zo toch nog een beetje bij kan zijn!

1 like

Dank je. En ik deel je mening, alhoewel de zwarte variant hiervan ook mooi is, maar heel anders.
Ik had al veel horloges met zwarte wijzerplaat en deze kleur (beetje als van niet-witte eieren) staat met het goud geweldig.

1 like

Mijn meest stijlvolle. :clinking_glasses:

5 likes

Heel mooi. Lijkt een vrij grote. Ik vind vintage horloges vaak te klein, maar deze lijkt een hele mooie maat. Wat is de diameter? Weet je uit welk jaar hij is. Hij is wonderschoon!

1 like

Sterkte…

Snel nog even deze gouden jongen uit de kluis gehaald voor de feestdagen. En ook mijn mijn favorietje zal wat draagtijd krijgen. :smiley:

11 likes