Wat dragen we deze kerst

blijft echt heel gaaf die Sub!

Jij hebt zeker wel streepje voor nu bij S&C Den Haag na all die aankopen :stuck_out_tongue:

1 like

Haha helemaal niks! Geen korting, geen plekje op een wachtlijst, geen flesje wijn, niks… Ze noemden mij recent zelfs hij de verkeerde naam. En toen ik laatst een dag na een aankoop al weer voor iets anders kwam kijken vroegen ze niet eens hoe het nieuwe horloge bevalt. Schaap & Citroen Den Haag…

Bij Watch-site wel een mooi pakketje gekregen. Voor een goede customer experience kun je beter bij de grijze dealers terecht!

3 likes

Bedankt, maar het is veertig jaar geleden, ik ben er wel overheen hoor. Het maakt deze kerst voor me niet anders die die van vorig jaar. Ik denk alleen: wat gaat de tijd snel zeg.

Dank je! Hij is niet zo groot. 34 mm zonder kroon. Maar draagt wél iets groter en ik heb slanke polsen, dat helpt! :wink:
Is van 1967 of 1968. En was een geluks treffer. Heel weinig gedragen denk ik.

Nog met vorig bandje.

2 likes

4 likes

Mühle Glashütte Terrasport I.

3 likes

@CarWatch
Wat een uitzonderlijk mooie staat!
Voluit geschreven in het juiste lettertype🙂, toch wel mooier dan IWC.

Ik heb nog geen zakhorloge, maar als ik dit zie realiseer ik me toch dat in een beetje verzameling dat niet mag ontbreken!

Fijne kerst🌲

2 likes

Dank! Dat missing piece was ook mijn conclusie vorig jaar. Heb er ook een Albert type ketting bij dan dan ie zo in mijn ‘vestje’ tijdens het diner👍

9 likes

dit zijn wel hele mooie horloges !

2 likes

dat van dat zakhorloge ben ik helemaal met je eens !

2 likes

Deze drie:

Ik weet nog niet in welke volgorde😉

5 likes

Dat zijn hele ,hele mooie horloges! (66,66% dan🙂)

Ik zou ze in die volgorde dragen. Als iets dan zo goed bevalt dat je het 2 dagen draagt, kom je aan de breitling niet toe😂

3 likes

Wat @Meistersinger hier net verteld , het is een prachtig horloge met een herinnering.

2 likes

Ik vind het wel een mooi horloge. Zeker met kerst.
Het is vrij klassiek, maar persoonlijk houd ik daar (niet altijd) wel van.

Hamilton heb ik 0 ervaring mee. Koop je wat voor je geld of gaat veel in de Formule 1 zitten?

1 like

Volgens mij juist het tegenovergestelde :sweat_smile:, ik vind persoonlijk dat je waar voor je geld krijgt. Uiteraard niet full list betalen want ze zijn regelmatig met leuke kortingen te koop en dan meer dan zeer aantrekkelijk. En dan ook leuk om te proberen of een bepaald model bij je past. Kortom wanneer je een keer een leuk model tegenkomt zou ik het zeker een keer proberen.

2 likes

8 likes

Waarschijnlijk ga ik vintage voor de Kerst :grinning:

11 likes

Ik ben bang dat ik m’n Maurice Lacroix niet op tijd terug krijg voor Kerst i.v.m. service. Dus, evenals de laatste weken, deze maar… En bezinnen op een volgende aanvulling. Al behoorlijk wat inspiratie op kunnen doen hier de laatste tijd, waarvoor dank allen :pray:

2 likes

:rofl:
Jawel hoor dezelfde, met een beetje ‘kleur op de wangen’ … :wink:

Kan trouwens beter de Marathon TSAR kiezen, daarvan weet ik zeker dat 'ie de kerst haalt!

3 likes

Ik hoop ook op deze! :smiley:

1 like