Wat dragen we op Lowlands?!

Awesome :sunglasses: maar 1 tand? Niet fanatiek genoeg :grin:

3 likes

Yup. Het was geweldig.

1 like

Dat is dan weer minder Vet :grimacing:

1 like

Dat klinkt als een goed feest, met alle benodigde ingrediƫnten. Nu er weer bovenop zien te komen. Wat was eigenlijk het beste wat je daar hebt gezien? Buiten de bolle bipsen dan.

2 likes

Ah, kijk eens aan: alweer n goede tip via het forum! :+1: :grin: Je bent tandarts?

Fixed that for you :wink:

handavinci

Weer een Lowlands met een verhaal voor de kleinkinderen.
ā€˜Weerā€™ is een aanname.Kan bijna niet anders met jou. :wink:

Hoe was die Sergei Polunin eigenlijk?

8 likes

Nee, ik heb wel jaren in de.branche gewerkt.

1 like

Qua live optreden? Kendrick Lamar. Die show was super.

Ha wat een leuk topic. Als ik dat eerder geweten hadā€¦
Deze was mijn vriend de afgelopen dagen:

1 like

Ik heb daar niks van gezien. Heb uren lang meegekeken op de televisie op NPO3 extra, 3voor12. Heb wel weer allerlei leuke bands voorbij zien komen welke ik nog niet kende.

1 like

Hij deed het echt goed, het was een knallende show. Het was entertainment en iedereen ging uit zijn dak. Het is niet echt mijn type muziek.

Zo vond ik Richie Hawtin ook goed, heb urenlang gedanst op zijn set en dat zal ik thuis nooit opzetten.

Mijn telefoon zegt dat ik 77.000 stappen heb gezet in 87 km. En dat op een paar oude sneakers :upside_down_face: Ik voel me nu oud met overal pijntjes, dus het is tijd om letterlijk de klok rond te slapen :mantelpiece_clock:

2 likes

Iemand een Seiko solar gevonden? Kwijt geraakt vrijdag op zaterdagā€¦ :beer: :sob:

1 like

Oei. Je kan lost and found proberen, maar kleine kans natuurlijk. Volgende keer een NATO erop!

1 like

Kut. Dat had ik willen zien.

1 like

Formulier ingevuld. Volgend jaar inderdaad even voorzorgsmaatregel treffen! Moet nu op zoek naar een nieuw horloge dus mezelf deze dagen even voorstellen op het forum. Ik lees al wel een hele tijd mee trouwens.

Nu merk je pas hoe vaak je op de linker pols kijkt!

1 like

Ik heb bewust alles op NATO gedragen. Als er een pushpin wegspringt, hangt je horloge nog aan de andere te bungelen :+1:

Nou, sleurhut regelen en meegaan de volgende keer.

Uren lang? Hadde ge druks op?

Leuk optreden desalniettemin, net als David August.

1 like

Haha! Voor mijn gevoel duurde het uren :dancer:

Was je er ook?