Wat dragen we tijdens Game of Thrones season 7

Is er heel rustig. :wink:

4 likes

Jammer dat ze zijn broer niet in de serie hebben geschreven

Ja dat duurt wel héél lang

En dan komt A Dream Of Spring ook nog…

1 like

A post shared by gameofthrones (@gameofthrones) on Jul 16, 2017 at 1:17pm PDT

En Emilia Clarke is ook geen straf om naar te kijken :heart_eyes:
:blush:

2 likes

Sopranos en Wire heb ik ook gezien

Shield ook top ?

Wacht maar tot ze, gezeten op een draak, op je af komt vliegen. Zo spreek je niet over een koningin!

2 likes

Wacht maar tot The White Walkers een draak in hun macht krijgen …

1 like

Ja ook erg goed, vind het een beetje dezelfde stijl als the wire en the sopranos. Heb je Sons of Anarchy toevallig ook gezien? Best veel van de acteurs spelen in beide series (wel als verschillende personages)

1 like

Moet eerst nog de helft van seizoen 4 en dan nog 5 en 6. Voorlopig nog geen 7 dus. Wel een retegoeie serie. :astonished:

1 like

Nee ik heb de twee genoemde gezien en Boardwalk en Breaking Bad

Toen ben ik gestopt met downloaden en Netflix heb ik nog niet opgetuigd

Ah oke, netflix heeft dan zeker nog genoeg leuke series voor je. Dat kijkt eerlijk gezegd toch fijner dan wanneer je het download

1 like

Sopranos en Wire bezit ik op dvd

1 like

Ik kijk al maanden uit naar GoT, maar nu ik eerder deze week met de nieuwe Twin Peaks begonnen ben, is de urgentie er een beetje af. Westeros zal nog even moeten wachten - ik hang de komende tijd nog wel ff rond in de Black Lodge.

4 likes

Even een recap ochtend instellen op mijn werk. GOT kan best lastig zijn met een geheugen als gatenkaas.

1 like
2 likes

Twin Peaks s3 ben ik na aflevering 7 afgehaakt.
Is een beetje bizar om het bizarre geworden en aangezien je geen enkele garantie hebt dat er een logisch eind aan wordt gedraaid door Lynch…
Ben deze week eindelijk begonnen aan de Sopranos via Ziggo. Inmiddels halverwege S2. Tony is een narcistische psychopaat, maar mijn favoriet is zijn vrouw Carmela.

2 likes

The sopranos is top :raised_hands:

2 likes

Nou ja voor een film kan ik wel gaan zitten. Wellicht teveel afleiding in de vorm van een vriendin, 5 kids , een hond en 3 bv’s?

3 likes

Fargo is leuker :slight_smile:

2 likes

Dat gaat maar door, die serie, en FireFly wordt gewoon de nek omgedraaid na 14 afleveringen. Zo jammer.

2 likes