Wat dragen we vandaag? Deel VII

27 likes

Gezellig :blush:. Ik denk meteen aan BBQ en vocht​:joy:

1 like

Ok dan neem ik die andere mee.

En dan geven we @vintage4all een digitale vintage4him.

12 likes

Ik zeg doen

2 likes

En wat vocht :sunglasses::laughing:

2 likes

Goeie ruil :+1::grin:

Geweldig Robin, nogmaals proficiat met deze stoere duikert !
Ik doe weer ff mee…

22 likes

15 likes

Even opgeladen vandaag!:sunglasses:

14 likes

Knappe vent zeg :stuck_out_tongue:

3 likes


Altijd weer een genot !!!

18 likes

29 likes

7 likes

#daargajespijtvankrijgen

Wat een weertje…lekker hoor.

35 likes

16 likes

Ik had 'm op 50 mm geschat, gezien de foto…:astonished:

1 like

Andere hoek, ander gezicht. Maar 41mm met lug-to-lug van 47mm is voor mij wel echt de max.

7 likes

18mm moet je hebben, oftewel maatje 36 :wink:

Persoonlijk favorietje :v:t2:

12 likes