Wat dragen we vandaag? Deel VII

18mm moet je hebben, oftewel maatje 36 :wink:

Persoonlijk favorietje :v:t2:

12 likes

1e aperitiefje :sunglasses:

7 likes

Ik zie het, je bent, zeg maar: Lang-dun-en-lekker! :rofl: Mijn polsen zijn gemiddeld: ± 18cm ø. Ik kan tot 45, 46 mm, mits de kast niet te hoog is. Ik heb nog en vintage horloge van 36 mm, vanwege de kastvorm, ziet het er nog wel leuk uit, maar een rond klokje van die maat lijkt bij mij een dameshorloge…

1 like

Waarschijnlijk jouw mooiste horloge in mijn optiek! :wink:

1 like

22 likes

Dit blijft toch ook een topper!

1 like

Vandaag nog niet gepost, kan toch niet :wink:

18 likes

Ben ook veel te laat met posten, kon wel een fototje maken vanochtend…

18 likes

Hoog opgetrokken sokken zitten het lekkerst.

23 likes

Dragonball z tattoo? :smirk:

2 likes

Ehhhh ja :smile: Toen wilde ik een draakje op mijn been maar geen enge, dat past niet bij mij. Gelukkig staat Batman op mijn andere been om het luchtig te houden :roll_eyes:

Spijt? Mwoah… nooit. Maar om nou te zeggen dat ik veel met draakjes heb… :upside_down_face:

6 likes

Vind het gaaf. Heb zelf ook plakplaatjes. :sunglasses:

1 like

Dagje vrij dus de klusklok. Nu lekker in de achtertuin met de barbecue aan en uitzicht op onze bloeiende fruitbomen.

4 likes

11 likes

Staat je goed. :+1: veel draagplezier.

1 like

Kluis open… ehmmmmmm ja deze.

8 likes

13 likes

Vandaag de Seiko Silverwave-Z
Fijne zomer avond allemaal!

10 likes

Dat klopt helemaal! Ik heb hem van de week binnen gekregen op staal maar ben een endlink tijdelijk even kwijt… Niet opgelet en bleef aan de band hangen en toen ben ik ermee door het huis gelopen en waar die eraf was gevallen geen idee :joy:

Ik had al wat bandjes in 18mm in bestelling staan dus die kunnen er binnenkort netjes op en die endlink komt ook vanzelf wel weer boven water.