Wordt volgens mij inderdaad een heerlijke avond 
Proficiat !
een heel fijn horloge !
Heerlijk! Mooie band er bij! Welke is dat?
Ik heb het gisterenavond al voorspeld: tijd voor verkoeling met Pepsi met de avondwissel naar
De oplettende kijker spot ook nog onze rode kater op de achtergrond die ook (bijna) wat verkoeling zoekt in de vijver die momenteel wordt aangelegd.
Heel fraai!! Goed bandje ook👍
Thanks.
Ik moet zeggen dat ik er zelf ook wel content mee ben. Struisvogel bandjes vond ik altijd een beetje ‘meh’ maar deze staat toch wel erg tof.
Van Harte! 
Lief. Je laat je nu wel erg van je vrouwelijke kant zien. 
Tnx Rik… indeed, t was een big party met de vijfenzestig om de pols vandaag 
Niemand in de hotel bar, just me en 2 dingen die ik leuk vind… (en mn laptop om werk af te krijgen…
)


even de Polar opladen








