Seiko solar chronograaf. Ook heel leuk in het donker.
10 likes
Handmade rog
Ik ben ook heel gevoelig 
1 like
Doet me eraan denken dat ik morgen mân Chrono Royale S.11 (aka de âVlad the Impaler Specialâ
) weer eens wat polstijd moet gevenâŚ
1 like
Die is mooi! Verwacht morgen wel een fotootje in dit topic 

27 likes
En niet verslapen!
Prachtig Hans ! Zit zelf ook steeds vaker te kijken naar een SMPc in het zwart 
2 likes
















