Wat dragen we vandaag? Deel VII

Seiko solar chronograaf. Ook heel leuk in het donker.

10 likes

31 likes

Handmade rog

Ik ben ook heel gevoelig :innocent:

1 like

Prachtige Vratislavia overgenomen van @Marc, ben er reuze blij mee :grin:

16 likes

Doet me eraan denken dat ik morgen m’n Chrono Royale S.11 (aka de ‘Vlad the Impaler Special’ :smile:) weer eens wat polstijd moet geven…

1 like

Die is mooi! Verwacht morgen wel een fotootje in dit topic :smile::+1:t2:

Zo, we gaan beginnen voor vandaag.
Fijne werkdag allen.

6 likes

Dankjewel
Ik ga ook aan de laatste van de week beginnen

Alvast een zalig weekend gewenst🤟

27 likes


Bijna weekend !!!

2 likes

Goedemorgen! :sunny:

15 likes

En niet verslapen!

Vrijdag Vliegerdag

13 likes

Weekend sinds gisteren @ 15:00 :wink:

Vandaag wat klusjes in en om huis doen !

6 likes

Tough solar in het zonnetje vandaag.

4 likes

Fijne dag!

46 likes

Prachtig Hans ! Zit zelf ook steeds vaker te kijken naar een SMPc in het zwart :wink:

2 likes

We zijn er weer klaar voor :sunglasses:

24 likes

Goedemorgen :sunglasses::sunny:️

32 likes

14 likes