Wat dragen we vandaag? Deel VII

Een Seiko weekje. Vandaag weekend dus de beater: een SKX op een Strapcode oyster.

14 likes

34 likes

Super Grand Seiko :smile:

Gr. Marc

23 likes

Vanaf morgen weer voor een week aan het werk dus vandaag nog een keertje de BLNR

:smiley::+1:

42 likes

:sunglasses::sun_with_face:

18 likes

16 likes

Zomerse combinatie :sunny:

18 likes

Thanks Robin! Heerlijk horloge :wink:

1 like

Crosspost :blush:

21 likes

Speedy tuesday on a sunny friday

33 likes

Leuk uitzicht, mooie fietsstreek lijkt mij.

1 like

Klopt, dat is ook de reden waarom ik naar hier uitgeweken ben. Uitzicht op de kluisberg vanuit de tuin, waar ik mezelf deze namiddag nog over sleur.:smiley:

1 like

Goed weekend iedereen! :grinning:

32 likes

10 likes

Gisteren 8 bandjes binnen met quick release pins.
Nu een 2 piece Nato bandje om, eenmaals op werk wisselen naar rubber. Zo heb ik toch een avondwissel :sunglasses:

19 likes

23 likes

Sunny (Seven)Friday

14 likes

Kijk eens aan, nog een wielergek.
Ik had al zo’n donkerbruin vermoeden dat het de Vlaamse Ardennen waren.

Ik heb uitzicht op de Mont des Cats hier van thuis uit.

Morgen sleur ik mezelf ook over de Kluisberg als alles goed verloopt… :wink:

1 like

Goeiemorgen!

18 likes