Wat dragen we vandaag? Deel VII

Kijk eens aan, nog een wielergek.
Ik had al zo’n donkerbruin vermoeden dat het de Vlaamse Ardennen waren.

Ik heb uitzicht op de Mont des Cats hier van thuis uit.

Morgen sleur ik mezelf ook over de Kluisberg als alles goed verloopt… :wink:

1 like

Goeiemorgen!

18 likes

Gelukt… precies op tijd :grin::grin:

1 like

Nou nog een laatste vanaf het overvolle vliegveld in Sofia: Wizzair vlucht naar Eindhoven straks😃

19 likes

16 likes

Verdal is een merk dat ontstaan is in Brugge, ongeveer 50km van het kuststadje waar ik opgegroeid ben. Ze gebruikten goede Zwitserse werkjes, wijzerplaten en kasten. Het merk is vooral gekend voor zijn ‘tour de france’ modelllijn (niet toevallig mede ingegeven door de sterke West-Vlaamse band met de fiets), maar ze maakten ook leuke dress-divers onder de Sea Flower naam met EPSA compressor kastjes en kronen. Deze is een eind jaren '60 exemplaar met G20 goldfilled EPSA kast. De ‘Sea Flower - 5 jaar garantie op waterdichtheid’ sticker moest ik erbij hebben :slight_smile:

21 likes

Moest snel de deur vanochtend, voor een doktersafspraak, loopt het weer een half uur uit, maar goed… :smirk:

Vandaar deze smooooth vloeiende Preciscionist om de pols… Nadeel van deze is de enorme batterij en daarom zijn er blijkbaar ook geen solar versies mogelijk…

11 likes

Gister zwart, vandaag wit!

11 likes

Kwam gister ook een kleiner hondje tegen…

7 likes

Vandaag de vintage beater

22 likes

36 likes

Griep dag 3…wel lekker knus met de 65…

34 likes

Deze andere klassieker van citizen vandaag. Een door veel duikers gebruikte Aqualand analoog. Zeer nauwkeurig en duidelijk af te lezen.

8 likes

23 likes

20 likes

Maar eens hier posten in plaats van het bruine deel

12 likes

23 likes

Links de zomerse Explorer 2

Rechts de Apple Watch Series 3

17 likes

Met dit weer iets zomers!

16 likes

Uiteraard de NA :flushed: