Wat dragen we vandaag? Deel VII

OK. Die 39 mm lijkt mij wel wat, maar dan zou ik wel mijn rode eruit doen.:thinking: Even denken nog.

Fijne avond!

1 like

Ik zou 'm op shark mesh gooien, staat net ff stoerder

1 like

Polar time vandaag

24 likes

13 likes

Bedankt. Dit is zo’n typische wijzerplaat die ik niet heel goed gefotografeerd krijgt. Is in het echt een tintje donkerder dan op de meeste foto’s vind ik.

2 likes

Vlegel. Bengel. Onverlaat.

2 likes

Sinn 857 UTC Testaf Lufthansa Cargo vandaag. Leuke set in 99% nieuwstaat kunnen scoren met alles erop en eraan :sunglasses:

26 likes

27 likes

Hernieuwde aanwinst

21 likes

Basis Sport zgn schijnchronograaf die verrassend goed loopt ondanks dat er een Baumgartner penanker uurwerkje onder de kap ligt.

11 likes

jaja - ik geef het toe, sinds vandaag ook eindelijk om voor zo’n vette polsbedekker van 44mm :relieved:

Alleen had ik hem wel wat zwaarder verwacht - maar met een dozijn reserve batterijtjes in de kast lijkt me dat perfect op te lossen?!

9 likes

36 likes

Mooi hoor! :ok_hand:t2:

Jag E.type? (Spaakwielen!)

Kek kleurtje :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Beauty :+1::star_struck::yum:

1 like

Ah, nee hè…:scream::confounded::wink:

2 likes

Hahahahaha…vind je hem niet mooi Harry?? :grin::joy::joy::joy:

2 likes

PRACHTIG…:innocent::innocent::innocent:…maar niet heus!!! :confounded::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Heeft Domega vast in een doos gevonden die ergens begraven was ofzo :+1::rofl::joy:

Lig trouwens nu op de grond met pijn in mijn buik :joy:

2 likes

Dinsdag, Amphibia dag…

Ik zag trouwens één van Dave Murphy’s foto’s van mijn horloge op Pinterest opduiken, hebben ze vast op een van de horlogeforums gescoord, waar ik ze geplaatst heb…:grin:

17 likes