Wat dragen we vandaag? Deel VII

Hernieuwde aanwinst

21 likes

Basis Sport zgn schijnchronograaf die verrassend goed loopt ondanks dat er een Baumgartner penanker uurwerkje onder de kap ligt.

11 likes

jaja - ik geef het toe, sinds vandaag ook eindelijk om voor zo’n vette polsbedekker van 44mm :relieved:

Alleen had ik hem wel wat zwaarder verwacht - maar met een dozijn reserve batterijtjes in de kast lijkt me dat perfect op te lossen?!

9 likes

36 likes

Mooi hoor! :ok_hand:t2:

Jag E.type? (Spaakwielen!)

Kek kleurtje :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Beauty :+1::star_struck::yum:

1 like

Ah, nee hè…:scream::confounded::wink:

2 likes

Hahahahaha…vind je hem niet mooi Harry?? :grin::joy::joy::joy:

2 likes

PRACHTIG…:innocent::innocent::innocent:…maar niet heus!!! :confounded::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Heeft Domega vast in een doos gevonden die ergens begraven was ofzo :+1::rofl::joy:

Lig trouwens nu op de grond met pijn in mijn buik :joy:

2 likes

Dinsdag, Amphibia dag…

Ik zag trouwens één van Dave Murphy’s foto’s van mijn horloge op Pinterest opduiken, hebben ze vast op een van de horlogeforums gescoord, waar ik ze geplaatst heb…:grin:

17 likes

Je had die gele Casio moeten zien die erbij zat - ik ben nog helemaal van slag :sunglasses:

2 likes

Ook zien :astonished::joy::joy::joy:

1 like

Zoiets verwacht je toch niet van @domega … Zou alles wel goed zijn met hem?!? :joy:

1 like

Weet het ook niet :astonished: …moeten we iemand bellen? :grin: … Heb mijn lachrimpels i.i.g weer gebruikt :rofl:

Bedankt @domega :+1::joy:

2 likes

Hahaha… hij heeft een zeer verfijnd gevoel voor humor… Eerst bezorgt hij ons een doodschrik en daarna gaan we dubbel van de lach…:+1::joy: Ik ga een whiskietje inschenken… :wink:

2 likes

Proost :+1::yum:

2 likes

Nog steeds deze duiker:

17 likes

Maserati Ghibli, daar dacht ik dus ook als eerste aan… (eerste model he)

1 like