Heb ik allang geprobeerd, enne geen problemen hoor. Helaas had ik niets bij de hand om het vast te leggen.
Met eentje van 10 jaar oud, zou ik niet gaan zwemmen, maar ik heb genoeg vertrouwen in Omega om het met een redelijke nieuwe wel te doen.
Ik ben geen expert op dat specifieke deel-gebied, maar algemeen aangenomen wordt dat in de tweede helft van de jaren '90 daarmee is gestopt en rond 2000 Luminova zijn intrede heeft gemaakt. Die overgang zal denkelijk geleidelijk aan zijn gegaan. Zal vast nader uit te zoeken zijn, maar die noodzaak heb ik nog niet gehad, Tritium staat meestal op de wijzerplaat vermeld, maar dat weet je vast.
Bedankt voor je reactie. Ik wist niet dat Luminova pas zo laat kwam. Wat zou de lume zijn van mijn Seawatch, welke geen T of R of Pr op de wijzerplaat vertoont? (Jaren 70, EB volledig gesteende (23 jewels) penanker).
Ik denk tritium; dat ligt het meest voor de hand.
Eens, dat dacht ik ook. De verf is erg dik, hij heeft nog een schitterende lume voor zān leeftijd.
Lekker dragen en van genieten!
Als je de foto vergroot zie je ook dat het inderdaad tritium is. De T staat links en rechts van āSwiss madeā
Ik ben officieel blind, even naar de Kruidvat voor een leesbril dus, mijn dank is groot Insanus Horologiorum.
Eye Love⦠is het adres volgens René Froger
Ik kom voor een multivocaaaaaale bril.
Die schnabbelh**r moet eens flink in zān artiesteningang worden genomen.
Dat BN volk doet alles voor een paar knaken.
Hahaha⦠āa place were the sun donāt shineā
Ik zat vroeger altijd boven in het kraaiennest van het piratenschip, naast die donkere Afrikaanse meneer de piraat, in de boeken van Asterix & Obelix
Een soort dark side of the moon dusā¦
Dan ben ik wel benieuwd wat er komen gaat. Iets van JLC of Omega???