Wat dragen we vandaag? Deel VII

:grin::+1::joy:

1 like

Prachtig…die kromme wijzers :grin::blush:

16 likes

Iva, ik was er in 1979. Toen de oude Riemer nog heerste met zijn Citroën Maserati

Ik van 1988 tot 1990 toen Peter Voogd de leiding had. Hij kwam met de fiets of lopend, wat een verschil.

Het mooiste vijfje :slightly_smiling_face:

16 likes

Peter Voogd was onderpaus in mijn tijd maar gedroeg zich belangrijker :grinning:

1 like

16 likes

Paella van de bbq. :yum:

Vostok mod om de pols. Geleend van mijn zoon :smiley:

18 likes

El classico!! :soccer:️:soccer:️

32 likes

Hè vervelend om weer thuis te zijn :wink:

27 likes

Blijft een fijn klokje:

44 likes

Misschien een leuk idee om een topic te starten genaamd : Wat droegen we een week geleden. :smile::+1:

6 likes

De Casio naar the beach :sunglasses:

9 likes

Normaal deed ik dat altijd direct maar ik heb hier geleerd dat ik buitenland foto’s pas moet delen als ik weer terug ben…

4 likes

Heel goed, maar het topic heet nu eenmaal : Wat dragen we vandaag?

Dat gezegd hebbende was het eigenlijk als grap bedoeld maar mijn humor is blijkbaar niet de uwe.

2 likes

Blijft werkelijk een schitterende Speedy!

1 like

Man ik leef met je mee

1 like

Ziet er strak uit hoor!

1 like

wel een hele mooie Nils, doet denken aan mijn Recordmaster. Ja, dat stof van iemand die het glas zelf even gewisseld heeft is vervelend maar ook geen ramp - en anders laat je dat toch knutsel werk toch even schoonmaken bij een juweliertje.
Zo’n lol is het ook niet om glazen te vervangen hoor, dan loopt de bolling niet goed en de wijzer aan, dan moet er weer een knelringetje in wat je nergens kan vinden, of zoals bij mij knapt het oude glaasje met dat stomme apparaatje en blijft de rand lekker zitten.
Ik had vroeger een klein adresje waar het doordat ik vaak reparatietjes had gewoon even tussendoor voor weinig werd gedaan, moet er bij jou toch ook eeb te vinden zijn?!

1 like

Meesten weten wel dat ik niet op goudkleur val, maar ach ------met dat avondzonnetje en al een beetje bruin armpje kan het wel een keertje toch?

12 likes