Wat dragen we vandaag? Deel VII

13 likes

Ah, nog een blauwe zaterdag! Goed weekend​:crazy_face::grinning:.

11 likes

29 likes

Eigenlijk tezamen met mijn Omega AT mijn favoriet.

16 likes

Fijn weekend!

45 likes

Goedemorgen…

15 likes


Goedemorgen alle !!!

19 likes

Te lui om de datum te zetten

31 likes

Ik heb er ook weer eentje. Blijft een leuk apparaat voor ernaast!

1 like


Moggê :sunny:

15 likes

Je loopt achter…

Ow man, Maradonnie. Wat een baas.
Dit nummer staat in mijn playlist, net als zijn andere klapper. Jouw favoriete rapper in combi met jouw favoriete merk

Nee, je bent niet oud aan het worden, je gedraagt je enkel als een ouwe lul…:grin: blijft echter kwestie van smaak natuurlijk. Ik heb een zeer brede smaak en kan derhalve Donnie wel waarderen.

Je moet het nemen met een korreltje zout…

8 likes

de tuin heeft aandacht nodig. mako 1st gen.

11 likes

Môrge

22 likes

Night watch in ochtendzon… ik draag deze oldtimer zelden want ik erger me telkens weer aan de net niet leesbare - volgens mijn oude ogen - verdwenen plaknaam die er boven waterproof heeft gestaan :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Leuke vintage, maar nu willen we natuurlijk allemaal weten welk plakmerk jij probeert te verbergen.

1 like

New in da house the JeanRichard TerraScope
( bedankt voor de ruil en de koffie en cake @koetsjh :ok_hand: )

23 likes

Nice, veel draagplezier

1 like

Dat gaat zeker lukken :slight_smile:

1 like

Op rechts nog even een Swatch chrono uit 2004 met de meest comfortabele Swatch band die ik ooit gevonden heb…


en laten we eerlijk zijn, de meeste oude Swatch kunststofbanden zijn gewoon pure sh.t - toch?

10 likes

Geniet ervan! Was leuk bomen over horloges. :+1: