Vandaag maar eens op Ko.
Volgens de Breitbling marketing de juiste combinatie…
Gast, wat is deze?!
Ga daar maar eens een vervangende band voor vinden.
Aha, daar is de SMP300 Commander gebleven…
fietstocht door het groene Delfland. Lekker een oude Swatch met een schutkleurtje om, beter niet te blingbling in die gebieden
Schutkleurtje of niet, dat ding dat knalt echt in m’n oog. 
In positieve en negatieve zin 
Koop nou gewoon een leuke Vostok voor dit soort slag en stootwerk 
Laatst weer even het glaasje gepoetst en hij is weer ready to go
Flesgroen, “that’s one way to call it” 

Blijven gave horloges
…Eindelijk het bandje op maat gemaakt en het was ook net tijd om een batterijtje te vervangen(dat ging wel erg makkelijk)
Mooie wijzerplaat zeg!
Ik weet niet waar ik naar kijk 
, maar dat uurwerk ziet er verdomd interessant uit voor iets waar een batterij in moet 













