Een Luch…met een balans, voorloper van de kwarts…
1 like
Ja dat kon ik er ook nog wel uit opmaken 
Wel cool zo’n hybride 
1 like
Ja echt wel cool…in drie dagen -1 seconde, ook lekker 

1 like
Het leven van een vintage liefhebber valt niet mee hé 
Mooie enicar , oranje accenten altijd goed 
2 likes
Nee zeker niet, maar de combi met je arm scared the shit out of me 


1 like
Te lang aan het strand in de zon gelegen 
1 like
Je loopt weer in het “Domega’s horloges en meer” laatje te rommelen? 
Blijft me verbazen wat jij allemaal daaruit vist 
2 likes
Ja en ik vind hem irl echt veel mooier dan op foto’s. De wijzerplaat lijkt, afhankelijk van de hoek, soms zilver.
1 like
Noob hier: vandaag voor het eerst van mijn leven een dagje met een automaat rondgelopen. Vers verkregen via het forum alhier. 
15 likes












