Wat dragen we vandaag? Deel VII

Een Luch…met een balans, voorloper van de kwarts…

1 like

Ja dat kon ik er ook nog wel uit opmaken :smile:
Wel cool zo’n hybride :sunglasses:

1 like

Ja echt wel cool…in drie dagen -1 seconde, ook lekker :ok_hand::smiley:

1 like

Tijd staat niet goed en kroon zit muurvast maar blijft desondanks toch mooi…

12 likes

Autavia 11063

33 likes

Het leven van een vintage liefhebber valt niet mee hé :grin:
Mooie enicar , oranje accenten altijd goed :+1:

2 likes

13 likes

Nee zeker niet, maar de combi met je arm scared the shit out of me :joy::joy::joy:

1 like

Wissel naar de AVI-8 Flyboy :grinning:

7 likes

Zo van die strakke wijzerplaatjes - dikke like

Zie ook wat familie kenmerkjes

8 likes

Te lang aan het strand in de zon gelegen :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Je loopt weer in het “Domega’s horloges en meer” laatje te rommelen? :smile:
Blijft me verbazen wat jij allemaal daaruit vist :slight_smile:

2 likes

Ja en ik vind hem irl echt veel mooier dan op foto’s. De wijzerplaat lijkt, afhankelijk van de hoek, soms zilver.

1 like

OK ik geef het toe. En speciaal voor Dpvh een ‘en meer’ :sweat_smile:

8 likes

Avond switch

31 likes

NATO uitproberen…

7 likes

Vandaag een gave Seiko ontvangen met een snowflake dial. :smirk:

22 likes

Aevig op nieuw @Ko-Banden leer dankzij @Piede

18 likes

Noob hier: vandaag voor het eerst van mijn leven een dagje met een automaat rondgelopen. Vers verkregen via het forum alhier. :slight_smile:

15 likes

19 likes